Nej. Tandpetare kommer inte fungera optimalt på en OP 39Funkar att justera med typ en tandpetare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Tandpetare kommer inte fungera optimalt på en OP 39Funkar att justera med typ en tandpetare.
Har sett den i monter, helt klart cool. Här har du en bra videoreviewSkummat tråden (och kan vara blind) men ser inga white grape-tavlor. Är nyfiken på hur dessa ser ut i verkligheten och i olika ljus. Någon av er som har en / har klämt på den? Vill gärna se bilder. Tack.
@Rum Runner du hade en sådan va?Skummat tråden (och kan vara blind) men ser inga white grape-tavlor. Är nyfiken på hur dessa ser ut i verkligheten och i olika ljus. Någon av er som har en / har klämt på den? Vill gärna se bilder. Tack.
Stämmer bra det. Jag tyckte mycket om den men den fick ändå lämna i ett svagt ögonblick.@Rum Runner du hade en sådan va?
Jag upplever den som mörkare än på katalogbilderna. Är det din uppfattning också efter att ha burit den?Stämmer bra det. Jag tyckte mycket om den men den fick ändå lämna i ett svagt ögonblick.
Ur arkivet:
Den svarta OP’n är verkligen vass.Ska fota mer snart men här kommer en till
Ja och dubbelindex växer på mig måste jag säga!Den svarta OP’n är verkligen vass.
Jag tyckte att tavlan växlade mycket beroende på ljuset. Från champagne till konjak så att säga.Jag upplever den som mörkare än på katalogbilderna. Är det din uppfattning också efter att ha burit den?
Mm, på samma sätt som romerska siffror växer på mig.Ja och dubbelindex växer på mig måste jag säga!
Vart är världen på väg...Mm, på samma sätt som romerska siffror växer på mig.
Hittade denna tavla på Rolex.com
Men så insåg jag att den var till 31 mm.
Snyggt! Både den svarta & vita tavlan gör sig riktigt bra - det känns som många har svårt för prickarna på de andra tavlorna...
Då hade man inhandlat sin första Rolex, vilken jävla känsla alltså.
Jag har alltid gillat OP och funderade länge på att införskaffa en 114300 grape men insåg att den inte passade till riktigt mycket. Den blåa och den gråa intresserade mig inte så värst mycket eftersom att jag anser att prickarna vid minutindexen förstör harmonin.
Jag hade helt missat att de hade släppt svart- och vittavlade OPs så när jag råkade få syn på den vittavlade var jag såld. Jag hade sökt en klocka med vit tavla en tid och denna kändes rätt på alla sätt. Jag är nöjd.
EDIT: ber om ursäkt för dåliga bilder, klockan är fortfarande inplastad så det var svårt att få med den verkliga glansen!
Snyggt! Både den svarta & vita tavlan gör sig riktigt bra - det känns som många har svårt för prickarna på de andra tavlorna...
Mycket trevlig i sin enkelhet. Grattis och bra där!
Jag har alltid gillat OP och funderade länge på att införskaffa en 114300 grape men insåg att den inte passade till riktigt mycket. Den blåa och den gråa intresserade mig inte så värst mycket eftersom att jag anser att prickarna vid minutindexen förstör harmonin.
Jag hade helt missat att de hade släppt svart- och vittavlade OPs så när jag råkade få syn på den vittavlade var jag såld. Jag hade sökt en klocka med vit tavla en tid och denna kändes rätt på alla sätt. Jag är nöjd.
EDIT: ber om ursäkt för dåliga bilder, klockan är fortfarande inplastad så det var svårt att få med den verkliga glansen!
Håller med, riktigt stilren! Man tackarMycket trevlig i sin enkelhet. Grattis och bra där!
Grattis till en mycket fin klocka! Är det 36 mm? Tavlan ser mattare ut än jag mindes den, men positivt i så fall tycker jag
Är sugen på OP eller Explorer (214270). Testade svart 39 mm, vit och grön 34 mm idag. Grön var verkligen snygg, är dock osäker på storleken. Kändes bekväm... vad tycker ni om 34an? Jag har rätt smala handleder (16,75 cm)...
Tycker också att 34an sitter bra, inte alls för litet.Är sugen på OP eller Explorer (214270). Testade svart 39 mm, vit och grön 34 mm idag. Grön var verkligen snygg, är dock osäker på storleken. Kändes bekväm... vad tycker ni om 34an? Jag har rätt smala handleder (16,75 cm)...
Är sugen på OP eller Explorer (214270). Testade svart 39 mm, vit och grön 34 mm idag. Grön var verkligen snygg, är dock osäker på storleken. Kändes bekväm... vad tycker ni om 34an? Jag har rätt smala handleder (16,75 cm)...