Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den stora frågan är snarare hur de vet att den är från 2011 utan certifikatet.Är det någon som har koll på ”versionshistoriken” på OP 34mm? Den här klockan listas som årsmodell 2011 men den har vit tavla utan 369. Stämmer det verkligen?
Rolex Oyster Perpetual 34mm Medium 114200 Edelstahl Automatik... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 60 950 kr
Rolex Oyster Perpetual 34 Annons: 60 950 kr Rolex Oyster Perpetual 34mm Medium 114200 Edelstahl Automatik..., Referensnummer 114200; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2011; Lokalisering: Tyskland, Münchrono24.app
Svarta och vita tavlorna släpptes 2018.Är det någon som har koll på ”versionshistoriken” på OP 34mm? Den här klockan listas som årsmodell 2011 men den har vit tavla utan 369. Stämmer det verkligen?
Rolex Oyster Perpetual 34mm Medium 114200 Edelstahl Automatik... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 60 950 kr
Rolex Oyster Perpetual 34 Annons: 60 950 kr Rolex Oyster Perpetual 34mm Medium 114200 Edelstahl Automatik..., Referensnummer 114200; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2011; Lokalisering: Tyskland, Münchrono24.app
Riktigt fin tavla! SomrigEfter 2 månader i boxen fick den komma fram. Riktigt nära ögat att den lämnade samlingen, men glad den fick stanna! Bild tagen påväg hem från en tämligen ovild o sansad 60 års fest
Den är fin! Letar själv efter en sådanEfter 2 månader i boxen fick den komma fram. Riktigt nära ögat att den lämnade samlingen, men glad den fick stanna! Bild tagen påväg hem från en tämligen ovild o sansad 60 års fest
Jag gillar 126000 mer, tycker dom smalare luggarna gör hela klockanTestade kompisens 116000 bredvid min 126000 tidigare idag.
Håller helt med! Gillar nog blå tavla mer men har lite svårt för 3 6 9. Jag borde kanske ha köpt 126000 med blå istället för svartJag gillar 126000 mer, tycker dom smalare luggarna gör hela klockan
Är det micro länken du menar?Hej! Köpte igår en grön OP 36. Riktigt nöjd med klockan! Har bara en utmaning, lyckas inte justera microspännet på länken. Trodde det skulle vara samma funktion som en modern sub exempelvis men denna verkar inte vara lika enkel... Supertacksam för lite input för hur jag reglerar spännet
Exakt!Är det micro länken du menar?
Vik den inåt tills den klickar till. Dvs microlänken skall ligga plant mot spännet.
Hej! Köpte igår en grön OP 36. Riktigt nöjd med klockan! Har bara en utmaning, lyckas inte justera microspännet på länken. Trodde det skulle vara samma funktion som en modern sub exempelvis men denna verkar inte vara lika enkel... Supertacksam för lite input för hur jag reglerar spännet
Får man fråga vad du gav?Hej! Köpte igår en grön OP 36. Riktigt nöjd med klockan! Har bara en utmaning, lyckas inte justera microspännet på länken. Trodde det skulle vara samma funktion som en modern sub exempelvis men denna verkar inte vara lika enkel... Supertacksam för lite input för hur jag reglerar spännet
Grattis! Riktigt fin!Hämtad idag efter nästan 2 års kötid…124300.