Tack men får ha is i magen.Om du bestämmer dig för att du inte orkar vänta ligger det en ute på Köp & sälj just nu:
https://klocksnack.se/threads/rolex-op-126000-pb.162418/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack men får ha is i magen.Om du bestämmer dig för att du inte orkar vänta ligger det en ute på Köp & sälj just nu:
https://klocksnack.se/threads/rolex-op-126000-pb.162418/
Är den rosa eller silver? Ser inte helt rätt p.g.a. ljuset.Härligt med värme!
Väldigt rosa.Är den rosa eller silver? Ser inte helt rätt p.g.a. ljuset.
Riktigt fin!Väldigt rosa.
Riktigt fin!
Fortfarande ingen silver-OP i denna tråd ännu. Hoppas en dyker upp snart!
Flera? Sett endast en. Tänker också lite roligare wristshots, än vanliga annonsbilder.Tror jag sett flera som ligger/legat till salu på K&S.
Har sålts några stycken tror jag men ja, den är väldigt ovanlig här känns det som. Väntar själv otåligt på en med silvertavla Kan säkert bli en lång väntan.Flera? Sett endast en. Tänker också lite roligare wristshots, än vanliga annonsbilder.
Flera? Sett endast en. Tänker också lite roligare wristshots, än vanliga annonsbilder.
Här kommer en från sitt rätta element (kontorslandskap)Riktigt fin!
Fortfarande ingen silver-OP i denna tråd ännu. Hoppas en dyker upp snart!
Älskar champagnetonen! Brukar den vara så fin champagnefärgad, eller är det bara under vissa ljusförhållanden?Här kommer en från sitt rätta element (kontorslandskap)
Känns som att den alltid är så.Älskar champagnetonen! Brukar den vara så fin champagnefärgad, eller är det bara under vissa ljusförhållanden?
Grattis och välkommen i gemenskapenEfter 8 månanders väntan
Grattis =) Var köpte du din om man får fråga =)? Har väntat i 6 månader på min hos Rob E.Efter 8 månanders väntan
Har stått i 11 månader på blå och turkos 36 hos NymansGrattis =) Var köpte du din om man får fråga =)? Har väntat i 6 månader på min hos Rob E.
Grattis!! Vilken AD köpte du från?Förra veckan damp ett mejl ned om att en OP36 med svart tavla fanns att hämta upp. Igår blev det av och måste säga att det är en riktigt trevlig klocka, trots (eller tack vare?) sin enkelhet!
Tack! Köpte från Krons.Grattis!! Vilken AD köpte du från?
Gillar verkligen den där. De flesta Rolex som är speciella med färger eller andra attribut som sticker ut blir fort flashiga och iögonfallande . Denna är unik fast väldigt oflashig, åtråvärd kombo.