Sista jag frågade i våras så var det någon tusing. Nu är det säkert 0Hur ser prutmån ut på OP 36mm hos AD?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista jag frågade i våras så var det någon tusing. Nu är det säkert 0Hur ser prutmån ut på OP 36mm hos AD?
Jag köpte hos AD på Gran Canaria i januari. Fick 10% avdrag på listpriset utan att direkt försöka pruta. Vet inte hur det är här hemma.Hur ser prutmån ut på OP 36mm hos AD?
I december när jag köpte min så var fick jag ner den 150kr på Rob, och 0kr på Nymans.Hur ser prutmån ut på OP 36mm hos AD?
I december när jag köpte min så var fick jag ner den 150kr på Rob, och 0kr på Nymans.
Jag frågade om 150kr inte dem som sa just den summan, listpriset är ju 50150kr.haha, 150:- fyfan vad förnedrande. Skulle vänt i dörren direkt då.
Är det två 114200 jag ser? Börjar bli riktigt sugen på en 114200. 34 mm och borstad länk.. känns som det perfekta alternativet till vintage om man vill ha en mer diskret klockan och samtidigt slippa oväntade service-kostnader. Trivs ni med dem och hur är dem att bära?Neeeeeej!
Kanonfin de där 36orna! Grattis.Postat i paketöppningstråden också.. men för den som går i tankarna på en OP36. Prova innan du avstår >
Kanonfin de där 36rna! Grattis.
Min, den svarta är en 114300, tar det dock som en komplimang! minusÄr det två 114200 jag ser? Börjar bli riktigt sugen på en 114200. 34 mm och borstad länk.. känns som det perfekta alternativet till vintage om man vill ha en mer diskret klockan och samtidigt slippa oväntade service-kostnader. Trivs ni med dem och hur är dem att bära?
Jaha..! Alldeles för stor med andra ordMin, den svarta är en 114300, tar det dock som en komplimang! minus
Kanske fel tråd men vet någon om det är kö på 114300 med vit tavla hos AD i Stockholm?
Är ute efter exakt en sådan! Är 369 tavlan något som kunde/kan köpas i original utförande, eller är det en after market tavla? Hur som, hojta till om du vill sälja någon dagLite för få bilder på 3-6-9 Silver
Den är original, vet inte om den går att köpa längre - min är från 2015, och då fanns den i ordinarie sortiment.Är ute efter exakt en sådan! Är 369 tavlan något som kunde/kan köpas i original utförande, eller är det en after market tavla? Hur som, hojta till om du vill sälja någon dag
Är ute efter exakt en sådan! Är 369 tavlan något som kunde/kan köpas i original utförande, eller är det en after market tavla? Hur som, hojta till om du vill sälja någon dag
Jag tror den finns fortfarande att beställa löst. Isf kan du köpa vilken 36mm som helst och byta till just denna tavlan. Säljs dock ingen längre i detta utförandet direkt från Rolex.Den är original, vet inte om den går att köpa längre - min är från 2015, och då fanns den i ordinarie sortiment.
Kan man köpa den från AD, och sedan sätta den i en 116234? Eller är jag heeeelt ute å cyklar nuJag tror den finns fortfarande att beställa löst. Isf kan du köpa vilken 36mm som helst och byta till just denna tavlan. Säljs dock ingen längre i detta utförandet direkt från Rolex.
Skulle säga att 116234 inte fungerar. 3,6,9 tavlan är utan datum och som du säger, tillhör inte modellserien. Du kan dock köpa en 36 OP med vilken tavla som helst och sedan byta till denna.Kan man köpa den från AD, och sedan sätta den i en 116234? Eller är jag heeeelt ute å cyklar nu
Förmodligen är svaret att AD inte gör bytet då tavlan inte hör till modellserien
Det är ju klart att det inte går! Fan tänkte jag med. Får skylla på sen kväll med lite alkoholintag.Skulle säga att 116234 inte fungerar. 3,6,9 tavlan är utan datum och som du säger, tillhör inte modellserien. Du kan dock köpa en 36 OP med vilken tavla som helst och sedan byta till denna.
114300 spennende skive til tross for sin enkelhet. Tekstur som gjør at den endrer farge beroende på lys. Fra hvit, via grå til eggeskall
Den här klockan har en enda svaghet. Skulle jag köpa den lär jag avyttra mina andra klockor och aldrig mer logga in på KS. I mål, OWG for life liksom
(eller är det bara vad man tror...? )
I hear you! Men ändå rätt många här i tråden som har flippat sin OP.Tyvärr är det sanningen. Sen jag köpte min i slutet av November har jag burit den 95% av tiden. De senaste tre månaderna har den suttit på varje dag!