Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Champagne! Trefligt!
114200 ?
Såg först nu att på 34:an kallas den Champagne men på 36:an ”White grape”, lite skumt. Hursom borde din få nickname ”Swede-dail” eller liknande.
Såg först nu att på 34:an kallas den Champagne men på 36:an ”White grape”, lite skumt. Hursom borde din få nickname ”Swede-dail” eller liknande.
36’an har väl inte de blå prickarna och dubbelbatongerna, så de skiljer sig åt en delSåg först nu att på 34:an kallas den Champagne men på 36:an ”White grape”, lite skumt. Hursom borde din få nickname ”Swede-dail” eller liknande.
34an är så underskattad!
Ja, visst skiljer sig klockorna på de punkter du nämnde. Men att Rolex kallar samma färg på urtavlan olika, i olika storlekar; ”champagne” resp. ”White grape”, var det jag syftade på.36’an har väl inte de blå prickarna och dubbelbatongerna, så de skiljer sig åt en del
Helt rätt storlek, fast dessa ska ha lite färg på tavlan för att komma till sin rätt.34an är så underskattad!
perfekt storlek och rätt fräck tavla!!
är lite såld på den nya svarta tavlan..
den känns så vintage på något sätt dock lite tråkigt svart haha
Neeeeeej!Helt rätt storlek, fast dessa ska ha lite färg på tavlan för att komma till sin rätt.
så löjligt clean!Neeeeeej!
så löjligt clean!
Behövs lite vintage i denna tråden
6352 från 54:
IngetBehöver inspiration. Jag har en 116000 med svart urtavla, mint. Lite sugen på att köra ett sommarband av något slag istället för länk, vad passar denna 36mm skönhet?
Jag håller med. Skrev mest inlägget för att se om någon kunde få mig att ändra uppfattningInget
Dessa skall ha kvar sin länk tycker jag...
Ja det är synd att det skall vara så. Det är alltid trevligt att varva med lite läder eller gummi på en klocka, men hittills har jag inte sett någon 116000 på annat än länk som funkarJag håller med. Skrev mest inlägget för att se om någon kunde få mig att ändra uppfattning
Exakt! Jag högg o missade en likadan för någon månad sedan. Den gick för samma pris på typ en timme. Denna verkar minst lika fin. Nu råkade jag köpa en GS istället så är inte spekulant nu men om jag var i köpläge hade jag klippt den där omgående!Varför ligger denna osåld?
Känns väl som rätt pengar för en blå 369?
https://klocksnack.se/threads/rolex-oyster-perpetual-116000-blå-tavla-stor-prisbump.111360/
Japp, helrätt i pris. Hade jag haft lite mer pengar på klockkontot så hade jag provat denna direkt.Varför ligger denna osåld?
Känns väl som rätt pengar för en blå 369?
https://klocksnack.se/threads/rolex-oyster-perpetual-116000-blå-tavla-stor-prisbump.111360/