johnz
Silver
Magisk. Finns på min ”återköpslista”När man får rätt ljus och reflektion från omgivningen är den helt magiskt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk. Finns på min ”återköpslista”När man får rätt ljus och reflektion från omgivningen är den helt magiskt snygg!
Är det 34:an? Riktigt fin oavsett!
Är det 34:an? Riktigt fin oavsett!
Bra bild på en fin sommarklocka!
Takk. Den er en OP39
Den borde inte vara omöjlig att få fatt på. För några månader sedan fanns den inne på Nymans. Mycket kan dock ha hänt sedan dessSuperfin vit OP 39! Är den svår att få tag på eller något som AD's ofta får in?
Skoj! Den gröna tavlan är fantastisk!Går i tankarna att slå till på en olivgrön OP 34 då jag är ute efter något lite sportigt men samtidigt elegant. Har 17 cm handleder, och skulle väl kunna köpa 36 men gillar verkligen den gröna tavlan. Finns för 45k ny där jag befinner mig. Någon som lyckats få loss en till liknande pris i Sverige? Handlar helst från lokal AD men 5-6k är ändå en ganska stor skillnad i den här prisklassen.
bara kör!Går i tankarna att slå till på en olivgrön OP 34 då jag är ute efter något lite sportigt men samtidigt elegant. Har 17 cm handleder, och skulle väl kunna köpa 36 men gillar verkligen den gröna tavlan. Finns för 45k ny där jag befinner mig. Någon som lyckats få loss en till liknande pris i Sverige? Handlar helst från lokal AD men 5-6k är ändå en ganska stor skillnad i den här prisklassen.
Mkt Trevligt
Här snackar vi udda fågel.
Rolex OP 34mm
Ref. 1002
Hälsningar från Fort Lauderdale!
Riktigt snygg i den tavlan! Känns som den passar till nästan vad som helst.
Ja, den är sjukt allround.Riktigt snygg i den tavlan! Känns som den passar till nästan vad som helst.
Rykande färsk från AD, magisk tavla!
THANK YOU, Kan inte annat än å hålla medRiktigt bra. Grattis!
Hej!
Nu har jag en vit 116000 på ingång och det känns helt rätt. Men under lite browsande på 116000 av olika slag hittade jag denna konfiguration, svart tavla med rosa index och 3-6-9.
Jäkligt vass om ni frågar mig! Någon på KS som har en?
Nja... det där går inte hem hos mig.Hej!
Nu har jag en vit 116000 på ingång och det känns helt rätt. Men under lite browsande på 116000 av olika slag hittade jag denna konfiguration, svart tavla med rosa index och 3-6-9.
Jäkligt vass om ni frågar mig! Någon på KS som har en?
I hear you brotherRiktigt nöjd med min vita 116000. Går till allt.
Fin klocka! Gillar egentligen svart mer men då den är 34mm kommer den möjligtvis upplevas än mindre. Hade behållit.
Går lite i tankarna om man skulle byta tavla till svart såhär inför hösten?
Vad tror panelen? Är kluven..
OP vintage 34mm är det.
Tack!Fin klocka! Gillar egentligen svart mer men då den är 34mm kommer den möjligtvis upplevas än mindre. Hade behållit.
Rykande färsk från AD, magisk tavla!
Problemet är att den lämnar aldrig handleden på ägaren Men kan lösa det senRIKTIGT bra den där. Kan man få se lite fler bilder? Kanske storleksjämförelse?