Kul att höra. Håller verkligen med om att det är en lyckad modell!Bra val, 34:an sitter fantastiskt bra på dig
Själv hade jag gått för 36:an men jag har lite större handleder.
Riktigt lyckad modell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att höra. Håller verkligen med om att det är en lyckad modell!Bra val, 34:an sitter fantastiskt bra på dig
Själv hade jag gått för 36:an men jag har lite större handleder.
Riktigt lyckad modell.
Snyggt! Var du inne på Nymans och provade?Provade en blåtavlad 34:a idag. Det är en sådan jag ska ha!
Var inne på Krons.Snyggt! Var du inne på Nymans och provade?
Aha, var inne på Nymans och provade en blå och svart 34 innan jag gick för min silvriga 36a!Var inne på Krons.
Hm, alla de andra nya modellerna går bra att kolla på, men något fel på OP-sidorna. Typiskt...Jaha, ny färgkavalkad av OP lanseras, om man ska tro alla nedladdade pdfer (se Officiella Rolextråden här på KS). Rolex sajt verkar inte kunna hantera trycket riktigt, när man tar upp sidan står rubriker om de ny Subbarna samt nya OP, men det går inte att browsa.
Första intrycket av nya OP: läckra färger, men 41 mm? Whiskey Tango Foxtrot??
Och 39mm utgår enligt ryktena. Den svarta och vita OP39 lär dra iväg i pris direkt.
Trodde att storlekarna var på väg ner, inte upp, men det var kanske bara en entusiastillusion.
Jaha, ny färgkavalkad av OP lanseras, om man ska tro alla nedladdade pdfer (se Officiella Rolextråden här på KS). Rolex sajt verkar inte kunna hantera trycket riktigt, när man tar upp sidan står rubriker om de ny Subbarna samt nya OP, men det går inte att browsa.
Första intrycket av nya OP: läckra färger, men 41 mm? Whiskey Tango Foxtrot??
Och 39mm utgår enligt ryktena. Den svarta och vita OP39 lär dra iväg i pris direkt.
Trodde att storlekarna var på väg ner, inte upp, men det var kanske bara en entusiastillusion.
57 från årsskiftet 2019/2020 för OP36, har de redan höjt till 60?Är vi redan uppe i 60tkr för en ny OP?
Ja det verkar tyvärr så...Är vi redan uppe i 60tkr för en ny OP?
Trodde också jag drömde.57 från årsskiftet 2019/2020 för OP36, har de redan höjt till 60?
Easy Link och nytt urverk, inte så farligt tycker jag.Trodde också jag drömde.
63.6 om du vill upp i 41mm.
Priset är säkert rättfärdigat men i mina ögon har OP alltid varit lovordad för dess "åtkomlighet". Kommer nog även sätta sina spår i beg-marknaden.Easy Link och nytt urverk, inte så farligt tycker jag.
57 från årsskiftet 2019/2020 för OP36, har de redan höjt till 60?
Det verkar inte vara sunburst dial på de mer vågade färgerna. Synd, annars hade den här varit given. Tycker det ser lite platt ut med en helt slät tavla.
Hela grejen som gör de nya tavlorna roliga är att de inte är någon sunburst. Ser ut som en modern version av de gamla lackade tavlorna.
Det verkar inte vara sunburst dial på de mer vågade färgerna. Synd, annars hade den här varit given. Tycker det ser lite platt ut med en helt slät tavla.
Håller med helt! Mkt mer clean utan sunburst. Och ja, den gröna är iaf mest konservativ av de nya pastellerna, om det är det man söker. Turkosen en krispig vår-/ sommardag dock...Jag tycker det är bra att det inte är sunburst och att det är matt! Sjukt sugen på den med grön tavla.
Ska lätt förskaffa mig en såndär. Mkt rolig.
5-åringen hälsar att denna är favoriten.
"Den vill jag ha i present"
"Tycker du den ser ut som Spiderman?" (han har precis gått in i Spiderman-fasen)
"Ja"
5-åringen hälsar att denna är favoriten.
"Den vill jag ha i present"
"Tycker du den ser ut som Spiderman?" (han har precis gått in i Spiderman-fasen)
"Ja"
Barbie, Spiderman, Bumblebee, Green Goblin, ??
Jaaaa! Bra där.Elsa från Frost kanske
Tänkte föreslå BläckvardElsa från Frost kanske