• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Så jävla underbar modell, sjukt underskattad!
20200805_132853.jpg
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Känns som en bra trio som funker til alt, men litt tveksam til storleken på OP36 på mine 17cm handled. Datejust skal imo väre 36mm i og med at det er en lite mer dressad klokke, men OP känns mer sportig og tror 39mm skulle sitte bedre.
Noen som har hatt 36 og byttet til 39 og blitt mer nöjd eller ångrat?
32535090-8441-4EA4-A2B1-2B094F050625.jpeg
 

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
Goddag, en liten fråga!
Jag har ev tänkt göra ett tavelköp + byte på min 36 mm op. Enligt Bergströms i Malmö kostar detta 6500 kr. Tycker det känns lite saftigt..
Är det någon som gjort detta och vet om det går att få lite billigare? Skickat ett par mejl men ej fått återkoppling än från andra butiker. :)
 

David71

Rolex
2-Faktor
Goddag, en liten fråga!
Jag har ev tänkt göra ett tavelköp + byte på min 36 mm op. Enligt Bergströms i Malmö kostar detta 6500 kr. Tycker det känns lite saftigt..
Är det någon som gjort detta och vet om det går att få lite billigare? Skickat ett par mejl men ej fått återkoppling än från andra butiker. :)

Om du får behålla den gamla tavlan så är 6500 inte så farligt. Vissa AD tar ut 40% extra om du ska behålla din gamla tavla.
 
Topp