Så jävla underbar modell, sjukt underskattad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
60-tal eller 70-tal? Nice dubbelindexGammal men god.
60-tal eller 70-tal? Nice dubbelindex
Det där är den perfekta rollen, för allt. Vill du nångång byta mot en speedmaster så hojta ;DNu rullar arbetet igång på allvar!
AbsolutDet där är den perfekta rollen, för allt. Vill du nångång byta mot en speedmaster så hojta ;D
Den såg trevlig ut!
Gammal men god.
114200: 42mm, 116000: 44mmNån som har koll på dimensionerna lug to lug för en 34a eller 36a?
Goddag, en liten fråga!
Jag har ev tänkt göra ett tavelköp + byte på min 36 mm op. Enligt Bergströms i Malmö kostar detta 6500 kr. Tycker det känns lite saftigt..
Är det någon som gjort detta och vet om det går att få lite billigare? Skickat ett par mejl men ej fått återkoppling än från andra butiker.
Blir kär i denna tavlan. Hur länge har du haft den och känns det rätt?Ren magi!
Tackar, jag haft den i snart en månad och är så sjukt nöjd. Kan faktiskt vara en favorit av de 6-siffriga Rollarna!Blir kär i denna tavlan. Hur länge har du haft den och känns det rätt?
Jasså?? Verkar ju helt sjukt haha..Om du får behålla den gamla tavlan så är 6500 inte så farligt. Vissa AD tar ut 40% extra om du ska behålla din gamla tavla.
Bra val, 34:an sitter fantastiskt bra på digProvade en blåtavlad 34:a idag. Det är en sådan jag ska ha!