• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Denna tavla är ju verkligen lite annorlunda, sett sedan länge att det går att fynda dem på Chrono24 (well det var 1-2 år sedan, nu har även dessa skjutit upp efter den allmänna prishöjningen på OP i butik).

Jag gillar den också! Men tyvärr inte budget för fler OP :)

Fråga: varför "Harley"?
Tror det beror pa Orange fargen, Harley Davidsson har liknande “signum farg”, ngn annan far garna ratta om fel...

Tror det beror pa Orange fargen, Harley Davidsson har liknande “signum farg”, ngn annan far garna ratta om fel...
Avdelning norderi, FF6600 Orange
5A88F338-C1DD-41F3-B283-88650889EEE2.jpeg

Precis! Har alltid sålt mina Explorers genom åren pga att den blir tråkig. Nu får man det bästa av två världar, tavlan är nästan svart i vissa ljus medans i solen poppar den och kommer till liv.
Och så slipper man dubbelindex som på dom andra tavlorna. Här är en bild på en gammal 36:a som jag sålde för ett par år sedan. Riktigt snygg tycker jag.
004.jpg

Roligt! Vilken tavla har du valt?
En blå! Jag är torsk på blåa urtavlor så färgen var aldrig en fundering hos mig. ;) Det jag tvekade på var om jag skulle ha 36 eller 39mm, men jag har lite svårt för 3-6-9 så även om jag egentligen vill ha 36 fick det bli en 39. Fortfarande mindre än Tissoten jag hittills burit dagligen de senaste fem åren så tror det kommer bli bra. :)

En blå! Jag är torsk på blåa urtavlor så färgen var aldrig en fundering hos mig. ;) Det jag tvekade på var om jag skulle ha 36 eller 39mm, men jag har lite svårt för 3-6-9 så även om jag egentligen vill ha 36 fick det bli en 39. Fortfarande mindre än Tissoten jag hittills burit dagligen de senaste fem åren så tror det kommer bli bra. :)
Snyggt, ska bli kul och se! Hoppas du får en smidig och trevlig affärupplevelse! :D

Tillbaka
Topp