• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Timer

Panerai
Rip 2018-2020
1F94A314-0E39-4FB9-AD35-85702A6B2D5A.jpeg
Gravöl anbefalles. Emellertid finns det ett antal i cirkulation, med lång tjänstgöringstid kvar. Samtliga under garanti än så länge.
IMG_20200903_131742.jpg
 

Timer

Panerai
Om någon hade sagt den 1 januari i år att detta blir året då en OP blir årets bästa Rolex-nyhet, SAMTIDIGT som en ny Sub släpps, då hade nog personen inte blivit tagen helt på allvar.

Tror fortfarande man inte riktigt har tagit in hur mycket årets släpp kommer göra för att höja OP som modell. Inte bara färgerna, utan nya urverket och easylinken dessutom. Lite som att ligga sist i ett lopp (elitlopp visserligen) och så bara burna förbi hela klungan på sista rakan.
 
Den nya blåa sunburst var fin men övriga tyckte jag var riktigt fula.
Jag har en vit 36mm utan easylink, tror ni jag kan beställa easylink till min nu med tanke på att dom nya modellerna har det?
 

David71

Rolex
2-Faktor
Den nya blåa sunburst var fin men övriga tyckte jag var riktigt fula.
Jag har en vit 36mm utan easylink, tror ni jag kan beställa easylink till min nu med tanke på att dom nya modellerna har det?

Ja, borde gå iom att det gått även tidigare beroende på vilket humör butikspersonalen är på.
https://klocksnack.se/threads/oyster-perpetual-tråden.83932/page-40#post-3505365
Tveksamt om AD gör ändringar då det rör sig om olika referenser. Men här har du numret om du vill leta :)
 

PNM

Panerai
Tyckte detta var lite intressant och hade helt missat det
Inte för att la Californnien kom på något eget då det i princip är rip-offs på stellatavlorna men ändå
Skärmavbild 2020-09-04 kl. 11.37.08.png

Sorgliga är väl att La Californienne vinner i den matchningen... roligare tavlor, bezel, two-tone... OP ser sterila ut i jämförelse...
 

lladron

Cartier
2-Faktor
Sorgliga är väl att La Californienne vinner i den matchningen... roligare tavlor, bezel, two-tone... OP ser sterila ut i jämförelse...
Det är ju klart dom nya OP ser sterila ut, det är ju datarenderingar plus att dom har integrerad länk istället för regnbågsfärgade armband. Med ett nytt armband och livebilder blir det nog en hel del skillnad.
 
Topp