Profilen är rund ist för rak. Se hur äldre glasringar ser ut. Platt vs buktad yta.Vad syftar du på med glasringen? Bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Profilen är rund ist för rak. Se hur äldre glasringar ser ut. Platt vs buktad yta.Vad syftar du på med glasringen? Bild?
Gravöl anbefalles. Emellertid finns det ett antal i cirkulation, med lång tjänstgöringstid kvar. Samtliga under garanti än så länge.Rip 2018-2020
Helt klart den bästa av de nya!
Otroligt bra!
Otroligt bra!
Ja jäklar alltså, den är ju magisk.
Otroligt bra!
Tycker till och med att dubbelindex gör sig helt ok på denna. Aldrig tidigare gillat dem. Snyggt!
Otroligt bra!
En konvertit, välkommen!Tycker till och med att dubbelindex gör sig helt ok på denna. Aldrig tidigare gillat dem. Snyggt!
Om någon hade sagt den 1 januari i år att detta blir året då en OP blir årets bästa Rolex-nyhet, SAMTIDIGT som en ny Sub släpps, då hade nog personen inte blivit tagen helt på allvar.
Otroligt bra!
Tycker helt klart denna är det bästa släppet av alla OP och dess färgserie. Passar till alltMycket bra släpp med förbättring på boetten, ljusblå blir kul att se live. Även denna är mycket fin
Den där i 34 mm, utan dubbelindex och smidigare storlek, är en stark kandidat för nästa inköp. Riktigt fin!Mycket bra släpp med förbättring på boetten, ljusblå blir kul att se live. Även denna är mycket fin
What has been seen cannot be unseen...Nu återstår väl främst att ta tillbaka glasringen som inte är rund och ser sönderpolerad ut.
Inte rätt tavla väl? Se minutskalan.Så trist att 34ans rosa fick sunburst.
Hahahahaha!
Tekniskt sett borde det inte vara en OP med ståltavla utan en med vit tavla, som shortsen. #canttakeajoke
Ja sunburst är inte roligt, men 34ans tavla är Salmon skulle jag säga, riktigt snygg nyans. De andra OP som är "Candy pink" har en helt annan rosa nyans.Så trist att 34ans rosa fick sunburst.
Jo den ser rätt ut. Nya OP34 har romerska siffror utanför indexen.Inte rätt tavla väl? Se minutskalan.
Hahaha, satt och skratta för mig själv såhär mitt i natten av denna bild
Ja, borde gå iom att det gått även tidigare beroende på vilket humör butikspersonalen är på.Den nya blåa sunburst var fin men övriga tyckte jag var riktigt fula.
Jag har en vit 36mm utan easylink, tror ni jag kan beställa easylink till min nu med tanke på att dom nya modellerna har det?
Den nya blåa sunburst var fin men övriga tyckte jag var riktigt fula.
Jag har en vit 36mm utan easylink, tror ni jag kan beställa easylink till min nu med tanke på att dom nya modellerna har det?
https://klocksnack.se/threads/oyster-perpetual-tråden.83932/page-40#post-3505365Ja, borde gå iom att det gått även tidigare beroende på vilket humör butikspersonalen är på.
Tyckte detta var lite intressant och hade helt missat det
Inte för att la Californnien kom på något eget då det i princip är rip-offs på stellatavlorna men ändå
Det är ju klart dom nya OP ser sterila ut, det är ju datarenderingar plus att dom har integrerad länk istället för regnbågsfärgade armband. Med ett nytt armband och livebilder blir det nog en hel del skillnad.Sorgliga är väl att La Californienne vinner i den matchningen... roligare tavlor, bezel, two-tone... OP ser sterila ut i jämförelse...