Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Mycket bra! Enda nackdelen när dom släppte flera bra är vilken man ska välja. Ser fram emot fler bilderLite fler 36or
Haha sant faktisktTack! Mycket bra! Enda nackdelen när dom släppte flera bra är vilken man ska välja. Ser fram emot fler bilder
iofs är flera av de postade 31or Inga dubbelindex.Haha sant faktiskt
Sant, men ville mest hitta verkliga bilder som framhäver färgernaiofs är flera av de postade 31or Inga dubbelindex.
Det uppskattas bilderna på Rolex hemsida ser inte bra ut, stor skillnad mot dessa.Sant, men ville mest hitta verkliga bilder som framhäver färgerna
Sorgliga är väl att La Californienne vinner i den matchningen...
Det är ju klart dom nya OP ser sterila ut, det är ju datarenderingar plus att dom har integrerad länk istället för regnbågsfärgade armband. Med ett nytt armband och livebilder blir det nog en hel del skillnad.
Fast inget av det jag räknade upp hade med läderbanden att göra Ta den gröna t ex - fluted bezel, two-tone, guld-index mot grönbakrund - ser bara livligare ut.
Otroligt bra!
Bra bilder! Jag tycker att det är ett riktigt lyckat släpp!Mer bilder, sorry om någon varit uppe innan!
Håller med! För mig ser den gula ibland orange ut och ibland gul. Svårt valBra bilder! Jag tycker att det är ett riktigt lyckat släpp!
Frågan för min del är gul eller grön...
Edit: Hade velat se färgerna i dagsljus kontra lägre ljusnivå typ "kväll/restaurang".
Snyggt, stort grattis!Kanske en av d sista 39mm från svensk AD hämtade ut skönheten igår. Så nöjd!
Kul att få se de olika tavlorna mer ingående, men varför marknadsförs 36:an så tydligt som en klocka för kvinnor och 41:an för män? Jag tror att 36an skulle sitta betydligt bättre på honom också. Självklart är det en fråga om stil, smak och personlighet... Men kan det till och med vara så att Rolex vill att det ska förmedlas ut på detta sätt?
Grymt! Man ser färgerna väldigt bra i ljuset kontra alla editerade bilder som dyker upp. Känner mig ännu mer trygg med att jag slog till på helt rätt färg
Turkos? 41 eller 36?Grymt! Man ser färgerna väldigt bra i ljuset kontra alla editerade bilder som dyker upp. Känner mig ännu mer trygg med att jag slog till på helt rätt färg
Yes, helt rätt och 36Turkos? 41 eller 36?
Grymt bra!Yes, helt rätt och 36
Lite ledsen att den corallröda är för skarp. Men tycker både grön gul och turkos är riktigt bra. Tvåtonstavlan är också bra..Nu har ABTW släppt film
Håller med, gul hade varit nr2 för mig. Den röda skapar för stora konstraster mot stålet, den skulle varit lite dovare.Lite ledsen att den corallröda är för skarp. Men tycker både grön gul och turkos är riktigt bra. Tvåtonstavlan är också bra..
Den är nog för skarp tyvärr. Hade velat se irl. På produktbilderna ser den grym ut, men ”irlfoton” not so much.Själv är jag endast sugen på den korallröda just för att den är så kompromisslös. Fortfarande tveksam dock...