Det går, gäller bara att vara tjenis med ADn.Går inte att köpa till easy-link till 116000 :/
Du behöver inte hela länken utan endast easy linken. Står någonstans i tråden artnr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går, gäller bara att vara tjenis med ADn.Går inte att köpa till easy-link till 116000 :/
Det går, gäller bara att vara tjenis med ADn.
Du behöver inte hela länken utan endast easy linken. Står någonstans i tråden artnr.
Du tar så fantastiska bilder! Förstår inte hur du får till utan att reflektioner i glaset framträder? Försöker få till en bra bild men det går verkligen inte. Ser ut som en helt annan tavla.Stål på stål på stål!
Är du tjenis? vill du köpa en åt mig då?Det går, gäller bara att vara tjenis med ADn.
Tack så mycket, det gäller att hitta rätt vinklar. Och gärna ha något mörkt ovanför klockan så du inte får vita eller mjölkiga reflektioner du inte vill haDu tar så fantastiska bilder! Förstår inte hur du får till utan att reflektioner i glaset framträder? Försöker få till en bra bild men det går verkligen inte. Ser ut som en helt annan tavla.
Finns inget som inspirerar nya klockköp mer än dina bilder.. Har blivit både en explorer, 5-siffrig SUB och OP36 med ståltavla. Tror du behöver kompensera för mina förlorade pengar snart..Tack så mycket, det gäller att hitta rätt vinklar. Och gärna ha något mörkt ovanför klockan så du inte får vita eller mjölkiga reflektioner du inte vill ha
Hahahah, tack så mycket!!Finns inget som inspirerar nya klockköp mer än dina bilder.. Har blivit både en explorer, 5-siffrig SUB och OP36 med ståltavla. Tror du behöver kompensera för mina förlorade pengar snart..
Testa fler ställen.Går inte att köpa till easy-link till 116000 :/
Du kommer troligen kunne bytte til de urtavlene som finns til referensen du kjöper (116000), men du kommer ikke kunne bytte til de nye urtavlene.Om man köper en vit 36a idag, går det att byta urtavla på den i framtiden då tror ni (om man inte äger en extra urtavla själv)? Eller förstör den nya lanseringen den möjligheten?
Hejdå AD-relation
Men 4000 i påslag är väl inte så så farligt i dessa dagar. Även om jag tycker hela klockan är lite dyr från början.
edit:5k..
Klart att ingen AD-relation går sönder, utan snarare tvärtom i detta fallet.Torska AD-relationen för 5’... Grattis!
Tror du?Klart att ingen AD-relation går sönder, utan snarare tvärtom i detta fallet.
Den turkosa bara växer och växer.Vet inte om denna redan postats.
Verkligen! Det var min favorit direkt och har inte ändrat åsikt.Den turkosa bara växer och växer.
Nu verkar den dessutom redan såld. Hypen leverVet inte om denna redan postats.
Tycker det är kul att modellen äntligen får lite traction!Nu verkar den dessutom redan såld. Hypen lever
https://klocksnack.se/threads/rolex...e-blue-“tiffany”-novelty-oanvänd-2020.137715/
Visste inte ens att den låg ute haha!Nu verkar den dessutom redan såld. Hypen lever
https://klocksnack.se/threads/rolex...e-blue-“tiffany”-novelty-oanvänd-2020.137715/
Bra filmat, turkosa växer men den gula dominerar fortfarande.Vet inte om denna redan postats.
Ja, gula är ju väldigt trevlig med! Jag tror att det finns en risk att man tröttnar relativt snabbt på den gula och att den är svårmatchad. Men fin är den utan tvekan!Bra filmat, turkosa växer med gula dominerar fortfarande.
Då blir det beggad DJ och Panerai!Innan Rolex fixar typsnittet på Explorern så tycker jag OP39 svart/vitt är det bästa Rolex har att erbjuda utan vridring. Helt oförsvarliga priser men OP39 bör öka i attraktionskraft, inte bara pga storlek men också pga dubbelstavarna på nya OP..
Bra filmat, turkosa växer men den gula dominerar fortfarande.
Någon undrade över storleken på den "gamla" OP 39 (114300). Den är exakt 39 mm, var precis ute och mätte min.