Ta kort på rosa 34an är du snäll.Krons fick in demoklockorna idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta kort på rosa 34an är du snäll.Krons fick in demoklockorna idag.
Tyvärr hade de inte fått in någon rosa 34.Ta kort på rosa 34an är du snäll.
Upplevde exakt samma med den gröna! Tror dock att jag hade för stora förväntningarTyvärr hade de inte fått in någon rosa 34.
Ursäkta kassa bilder, försökte få någon slags skugga för att slippa det vidriga boutiqueljuset. Fin klocka men färgen imponerade inte på mig. Mer förvirrad än tidigare. Hade hoppats på ett större djup.
Tack för dina intryck och bilder. Bra att få se den både i starkt sken och i skugga.Tyvärr hade de inte fått in någon rosa 34.
Ursäkta kassa bilder, försökte få någon slags skugga för att slippa det vidriga boutiqueljuset. Fin klocka men färgen imponerade inte på mig. Mer förvirrad än tidigare. Hade hoppats på ett större djup.
Inga problem! Nej, tyvärr. Hade inte tid och var primärt intresserad av den gröna.Tack för dina intryck och bilder. Bra att få se den både i starkt sken och i skugga.
Provade du några andra färger?
Hur skulle du säga att den förhåller sig på matt/blankskalan? Kan inte skalan på målarfärg, ju lägre nummer desto mattare har jag för mig. Man pratar också matt, halvmatt, halvblank och högblank. Hur uppfattar man den gröna live? Är ju ingen sunburst men kan ändå vara mer eller mindre blank. Bilder är svårt, inte minst pga hemskt butiksljus som du skriver.Tyvärr hade de inte fått in någon rosa 34.
I direkt ljus skulle jag säga nymålat.Hur skulle du säga att den förhåller sig på matt/blankskalan? Kan inte skalan på målarfärg, ju lägre nummer desto mattare har jag för mig. Man pratar också matt, halvmatt, halvblank och högblank. Hur uppfattar man den gröna live? Är ju ingen sunburst men kan ändå vara mer eller mindre blank. Bilder är svårt, inte minst pga hemskt butiksljus som du skriver.
Tack!
Har ni en till försäljning i röd?
Okej, så högblank?I direkt ljus skulle jag säga nymålat.
Japp!Okej, så högblank?
Är det visningsex i butikerna eller kan man köpa op direkt?Testade gul och grön på Krons. Båda hade en snygg nyans @WolfieH bilder visar färgen på ett bra sätt tycker jag. Den korallröda testade jag inte men tyckte den nyansen skar sig mot stålet. Blev för stor kontrast på något sätt.
För en vecka sedan var jag säker på att köpa en, frågan var bara vilken färg, nu är jag inte lika säker. Möjligen gul eller grön men den riktiga wow-känslan uteblev tyvärr.
Visningsex.Är det visningsex i butikerna eller kan man köpa op direkt?
Beställning, 6-12 månaders väntetid.Är det visningsex i butikerna eller kan man köpa op direkt?
det lär ju bli fart nu när hodinkee har släppt sin artikel om dom nya färgernaBeställning, 6-12 månaders väntetid.
Vet du om det gäller oavsett om man ställt sig i kö eller inte?Beställning, 6-12 månaders väntetid.
Du skrev att tavlan inte hade ett djup. Högblank låter för mig som att den borde upplevas som att den har ett djup. Men du har sett den och inte jag Jag är j-kligt nyfiken på att den i stålet själv...
Nej, ingen aning tyvärr!Vet du om det gäller oavsett om man ställt sig i kö eller inte?
Jepp - derfor gadd jeg ikke dette tullet noe mer.Beställning, 6-12 månaders väntetid.
Djup får den bara om det inte är solidlack.Du skrev att tavlan inte hade ett djup. Högblank låter för mig som att den borde upplevas som att den har ett djup. Men du har sett den och inte jag Jag är j-kligt nyfiken på att den i stålet själv...
Den gröna är grym!Tyvärr hade de inte fått in någon rosa 34.
Jag var och testade de nya OP idag och tänkte att jag kan dela med mig här:
Personligen har jag varit intresserad av gula sen jag fick syn på den, och den levde upp till förväntningarna i verkligheten, jätte trevlig! Den gröna var mycket bättre i verkligheten än på bild tycker jag, dock en för ”tråkig” färg för mig personligen när jag jämför med den gula. Den röda är för röd enligt mig.. Tyvärr hade de ej den gula i 36 däremot är både den röda och gröna i 36 så ni vet!
Snyggt! Verkar som den färgen alla vill ha är slutJag var och testade de nya OP idag och tänkte att jag kan dela med mig här:
Personligen har jag varit intresserad av gula sen jag fick syn på den, och den levde upp till förväntningarna i verkligheten, jätte trevlig! Den gröna var mycket bättre i verkligheten än på bild tycker jag, dock en för ”tråkig” färg för mig personligen när jag jämför med den gula. Den röda är för röd enligt mig.. Tyvärr hade de ej den gula i 36 däremot är både den röda och gröna i 36 så ni vet!