Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Då var man med i klubben!
Såg en grön i fredagstråden precis. Och några annonser på approved dealers, mvh köpsugenHar vi några nya OP "2020" på forumet?
@Chuck har införskaffat en ny grönHar vi några nya OP "2020" på forumet?
Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Jag tror att denna bild, om än i låg kvalitet, visar färgerna på ett mer naturtroget sätt än många bilder vi sett på klockorna i skarp "monterbelysning".
Båda är ju lite svårare färger att matcha med saker och ting, men bortsett från det så tycker jag att den gröna tavlan bara är ful och den gula fulsnygg, dock mer åt det snygga hållet.Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Jag tror att denna bild, om än i låg kvalitet, visar färgerna på ett mer naturtroget sätt än många bilder vi sett på klockorna i skarp "monterbelysning".
Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Jag röster för gul, efter jag marinerat mina tankar så tycker jag nog den är bäst av alla nya färger. Men hade jag inte redan en så hade jag nog köpt den svarta.Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Skulle jag vara tvungen att välja mellan dom två hade det blivit grön.Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Jag kan inte tala för den nya silver tavlan, men jag var rädd för att läsbarheten skulle vara dålig på metal tavlan. Men jag provade den, köpte den och har aldrig upplevt att det skulle vara svårt att avläsa tiden!Synd att vit och svart utan sunburst saknas. Silver är ok men gissar att läsbarheten är kass på den vilket min syn inte skulle klara av. Kanske den blå är min? Den turkosa är min favorit om jag skulle ha en sommarklocka. Lite tvek pga dubbelindex...
Tycker förövrigt att de nya färgerna är uppfriskande men sannolikt lite för uppfriskande i min smak. Dock ej sett dessa irl så avvaktar med min slutliga uppfattning till dess.
Alltid haft en grej för gröna klockor, hade valt den.Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Den gröna känns Rolex. Den gula känns Breitling.Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Du har en poäng där... Men samtidigt gillar jag klockor där Rolex vågar!Den gröna känns Rolex. Den gula känns Breitling.
Den är så bra den där alltså. Herreg-d.OP34 Olive
Den är riktigt snygg, bättre än de nya gröna IMO!OP34 Olive
Grööön!Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Föredrar den gröna; känns klassisk och sober, men samtidigt annorlunda. Den gula är cool men skär sig inte nyansen en aning mot det övriga (kan så klart vara ljuset också, skitsvårt att bedöma nyanser på bild).Står och väger mellan gul eller grön... Lutar hela tiden lite mer mot gul då jag gillar gul som accent. Vad tycker ni?
Yup....Olive, eller jag kallar den för Boa, är den snyggaste OP’n idag. De små orange:a prickarna gör den extra exotisk.OP34 Olive
*igårYup....Olive, eller jag kallar den för Boa, är den snyggaste OP’n idag. De små orange:a prickarna gör den extra exotisk.
Vet du någon butik som fått in dem?Kommer troligtvis testa nya OP imorgon. Någon som har fler bilder? Börjar bli taggad på den gröna.
Krons fick in demoklockorna idag.Vet du någon butik som fått in dem?