Krons, grym service fick jagTack för att du delar med dig av dina intryck. Hos vilken AD var du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krons, grym service fick jagTack för att du delar med dig av dina intryck. Hos vilken AD var du?
Vilken färg är det du bedömer som alla vill ha?Snyggt! Verkar som den färgen alla vill ha är slut
Turkos givetvisVilken färg är det du bedömer som alla vill ha?
Okej, jag hör så jäkla olika.. Jag tror, och det är väl vad Rolex ville åt, att det finns en färg för alla. Turkos är dock riktigt fin!Turkos givetvis
För en op det har fan spårat ur totalt!Beställning, 6-12 månaders väntetid.
Turkos givetvis
Hur känns proportionerna på 41? Jämfört med 36?Nu har jag testat en OP 41, dock vet jag inte om jag fastnade helt... kanske är DJ roligare ? Eller en annan färg? Den har ändå fått mitt intresse...
referensbild: SD43 och Speedy
Såhär 10 dagar efter inköp.. Nja, inte riktigt än tyvärrNågon som tröttnat på sin 116000 med vit urtavla och vill sälja?
Nice, inte lätt att hitta tycker jagSåhär 10 dagar efter inköp.. Nja, inte riktigt än tyvärr
Skulle nog säga att 116000 är en ganska undeskattad modell. Tills nya 126000 kom det vill sägaNice, inte lätt att hitta tycker jag
Krons och Nymans har visningsexemplar. Ej till salu alltså.Någon som vet om Svenska ADs fått in 126000 än?
Har du fler bilder att bjuda på?Var nyss i Rolex-butiken i Stuttgart och provade lite. Dom hade fått in en del redan
Fotade bara den rosa eftersom det bara är den jag är sugen påHar du fler bilder att bjuda på?
Det är inte bara att knalla in och hämta ut klockan. Vi pratar Rolex .Jag har bara sett en med någon av de nya modellerna här på forumet, är folk snåla med bilder, är de inte så eftertraktade som man trott eller är det så enkelt som att de faktiskt inte fått leverans än? Jag hoppas verkligen jag kommer kunna lägga vantarna på en gul 36a
När har jag påstått något sådant? Tack för ditt bidrag till min frågeställning, verkligen.Det är inte bara att knalla in och hämta ut klockan. Vi pratar Rolex .
Svarade precis på din frågeställningNär har jag påstått något sådant? Tack för ditt bidrag till min frågeställning, verkligen.
Okej isåfall förstod jag inte, menar du att typ ingen här Får tilldelning och därför saknas bilder? Det känns föga troligt.. jag hade hoppats att de första började få sina klockor vid det här lagetSvarade precis på din frågeställning
Spännande! Tack för att du delar med dig och hoppas inte du får vänta allt för länge!Väntar fortfarande på OP 36 I gult och turkos. ADn sa slutet på året eller början på nästa. Kanske tar längre tid eftersom jag ska köpa båda på en gång
Det har väl helt enkelt knappt kommit in några till butik, att döma av vad folk skriver på KS och andra ställen.Jag har bara sett en med någon av de nya modellerna här på forumet, är folk snåla med bilder, är de inte så eftertraktade som man trott eller är det så enkelt som att de faktiskt inte fått leverans än? Jag hoppas verkligen jag kommer kunna lägga vantarna på en gul 36a
Intressant med de svarta indexen, varför blev de inte vita?Fotade bara den rosa eftersom det bara är den jag är sugen på