• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

MrIronMike

Panerai
Nu har jag testat en OP 41, dock vet jag inte om jag fastnade helt... kanske är DJ roligare ? Eller en annan färg? Den har ändå fått mitt intresse...

referensbild: SD43 och Speedy

FFB1E67A-1AC2-479C-8CE1-11C6DB5CA531.jpeg

4CDD014D-3ECC-4C8A-A706-014AB4781C58.jpeg
8F151E50-9071-4083-A0CD-543E6F60D670.jpeg
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Jag har bara sett en med någon av de nya modellerna här på forumet, är folk snåla med bilder, är de inte så eftertraktade som man trott eller är det så enkelt som att de faktiskt inte fått leverans än? Jag hoppas verkligen jag kommer kunna lägga vantarna på en gul 36a
 

sir alex

Panerai
Jag har bara sett en med någon av de nya modellerna här på forumet, är folk snåla med bilder, är de inte så eftertraktade som man trott eller är det så enkelt som att de faktiskt inte fått leverans än? Jag hoppas verkligen jag kommer kunna lägga vantarna på en gul 36a
Det är inte bara att knalla in och hämta ut klockan. Vi pratar Rolex .
 

Alex!

Omega
Är sugen på att skaffa en begagnad OP36 främst med "stål" tavlan. Försöker skaffa mig en bild av prisbilden men jag tycker det är svårt. Priserna på C24 är varierar väldigt och jag kan inte hitta så många genomförda affärer här på KS.

Vad tror ni?
 

Timer

Panerai
Jag har bara sett en med någon av de nya modellerna här på forumet, är folk snåla med bilder, är de inte så eftertraktade som man trott eller är det så enkelt som att de faktiskt inte fått leverans än? Jag hoppas verkligen jag kommer kunna lägga vantarna på en gul 36a
Det har väl helt enkelt knappt kommit in några till butik, att döma av vad folk skriver på KS och andra ställen.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Frugans OP36 ligger bara i lådan.... hon älskar klockan detaljerna finishen känslan,
men hon började tjata om Rosa Tavlan rätt fort efter hon fått denna.
Tror ni man kan beställa en sådan tavla redan nu? Slänger Rolex in andra tavlor these days?
Eller är de lika bra o kränga denna sen köpa ny?
Tänkte väntetid osv...
2DD6A079-0492-42E9-8097-DEE7084066D8.jpeg
 
Topp