Ok, såg solidsvart ut på din bild ovan.
Det är fortfarande sunburst på den svarta tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, såg solidsvart ut på din bild ovan.
Det är fortfarande sunburst på den svarta tavlan.
Stor skillnad på lugsen!
116000 till vänster, 126000 till höger och på handleden.
vart köpte du den eftersom du hämta den på posten?Igår köpte jag min första klocka, en 2020 Rolex 114300 med blå urtavla, jag hämtar den på posten om en stund och är så SJUKT förväntansfull över den ''magiska'' blåa tavlan, återkommer med bilder så fort jag hämtat den!
Köptes från butik i Luleå, jag bor i sundsvallsområdet så 12 h i bil tackar jag nej till om jag inte måste hehe!vart köpte du den eftersom du hämta den på posten?
Roligt, ska bli spännande att se!!Köptes från butik i Luleå, jag bor i sundsvallsområdet så 12 h i bil tackar jag nej till om jag inte måste hehe!
@Chuck har både köpt och hunnit sälja en grön OP36Har det trillat in någon färgglad OP till KS än?
Sålde dessutom till listpris, inte ens en klapp på axeln fick man av KS@Chuck har både köpt och hunnit sälja en grön OP36
Såg det, härligt, den gamla KS-andanSålde dessutom till listpris, inte ens en klapp på axeln fick man av KS
Superfin, grattis! Härliga gröna detaljer!
Här kommer en bild på klockan! Jag är förälskad!
Grattis, bättre köp kunde du inte göra!
Grattis! Passade bra på dig.
Dåre!Sålde dessutom till listpris, inte ens en klapp på axeln fick man av KS
Bild annars har det inte hänt.Sålde dessutom till listpris, inte ens en klapp på axeln fick man av KS
Tusen tack!Grattis, bättre köp kunde du inte göra!
Tack, det var lite ovant med 39 men nu tycker jag att det sitter som en käftsmäll!Grattis! Passade bra på dig.
Vilken blå?Gick in i Rolexbutiken i Bryssel idag och frågade om OP 36 blå. Damen frågade hastigast om jag bodde i stan, vilket jag gör, och visade mig sedan listan - räkna med Januari, var beskedet. Ska man slå till tro...!?
Bright blue. 2000 euro handpenning ville de ha också, glömde jag säga. Låter väl rimligt, men har ingen erfarenhet av Rolexköp tidigare.Vilken blå?
Gillar du den så kör! Välsigt trevlig klocka. Det är dock inte någon av tavlorna med så hög efterfrågan.Bright blue. 2000 euro handpenning ville de ha också, glömde jag säga. Låter väl rimligt, men har ingen erfarenhet av Rolexköp tidigare.
Tänkte prova den ordentligt i veckan när de får in nya visningexemplar. Har förstått att den blåa inte är mest eftertraktad, men det är tänkt att vara en klocka för veckans alla dagar, nästan, och då är de andra tavlorna lite för kul, tänker jagGillar du den så kör! Välsigt trevlig klocka. Det är dock inte någon av tavlorna med så hög efterfrågan.
Absolut! Ska du köra owg eller likande så är den otroligt bra!Tänkte prova den ordentligt i veckan när de får in nya visningexemplar. Har förstått att den blåa inte är mest eftertraktad, men det är tänkt att vara en klocka för veckans alla dagar, nästan, och då är de andra tavlorna lite för kul, tänker jag
Bright blue. 2000 euro handpenning ville de ha också, glömde jag säga. Låter väl rimligt, men har ingen erfarenhet av Rolexköp tidigare.