• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
IMG_8099.jpg

Det är fortfarande sunburst på den svarta tavlan.
Ok, såg solidsvart ut på din bild ovan.
 

JLundell

Omega
Gick in i Rolexbutiken i Bryssel idag och frågade om OP 36 blå. Damen frågade hastigast om jag bodde i stan, vilket jag gör, och visade mig sedan listan - räkna med Januari, var beskedet. Ska man slå till tro...!?
 
  • Like
Reactions: par

JLundell

Omega
Gillar du den så kör! Välsigt trevlig klocka. Det är dock inte någon av tavlorna med så hög efterfrågan.
Tänkte prova den ordentligt i veckan när de får in nya visningexemplar. Har förstått att den blåa inte är mest eftertraktad, men det är tänkt att vara en klocka för veckans alla dagar, nästan, och då är de andra tavlorna lite för kul, tänker jag :)
 

par

Patek
2-Faktor
Tänkte prova den ordentligt i veckan när de får in nya visningexemplar. Har förstått att den blåa inte är mest eftertraktad, men det är tänkt att vara en klocka för veckans alla dagar, nästan, och då är de andra tavlorna lite för kul, tänker jag :)
Absolut! Ska du köra owg eller likande så är den otroligt bra!
 
Topp