Aj mitt huvud säger jag!Vad hände här då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj mitt huvud säger jag!Vad hände här då
Kan vara partisk men ingenting skulle få mig att välja 41 över 39
39 vs 41mm!
Kan vara partisk men ingenting skulle få mig att välja 41 över 39
Bortsett från storleken är avsaknad av gröna detaljerna och singelindex stora anledningar till att jag direkt väljer bort 41Tror jag känner likadant faktiskt. Inte prövat nya 41:an men av bilderna att dömma.. gillar dock ny urtavlan utan de gröna detaljerna.
Tror jag känner likadant faktiskt. Inte prövat nya 41:an men av bilderna att dömma.. gillar dock ny urtavlan utan de gröna detaljerna.
Bortsett från storleken är avsaknad av gröna detaljerna och singelindex stora anledningar till att jag direkt väljer bort 41
Jag tycker den blir lite för rörig med tjocka stift runtom och dubbelindex ovanpå det på 3-6-9. Är inget fan alls av nya OP-kollektionen faktiskt heheFor meg går den helt bort pga storleken, men tycker tavlan og dubbelindex gjör den 100 ganger snyggare enn den gamle modellen
Tycker som dig. Dubbla index makes no senseJag tycker den blir lite för rörig med tjocka stift runtom och dubbelindex ovanpå det på 3-6-9. Är inget fan alls av nya OP-kollektionen faktiskt hehe
Bra jämförelsebild. Den nya vinner överlägset den tävlingen enligt mig.
39 vs 41mm!
För att ge kontrast.Intressant med de svarta indexen, varför blev de inte vita?
114300?Äntligen med i OP-klubben! känns så bra!
Grattis med nyköpet! Riktigt bra klokkeÄntligen med i OP-klubben! känns så bra!
Ja precis
Tack!!Grattis med nyköpet! Riktigt bra klokke
Varmt välkommenÄntligen med i OP-klubben! känns så bra!
Tack så mycket!Varmt välkommen
Går förmodligen att köpa reservdelar vid behov.Hej!
Svaret finns säkert tidigare i tråden men orkar inte leta.
Snabb fråga: Innebär lanseringen av de nya OP färgerna att de tidigare 116000 med sina färger utgår eller går det fortfarande att köpa ex en blå arabic?
hittar du en dj36 guldbezel så borde det nog kunna gå!Med risk för att min fråga kan ses som kätteri, men kan man sätta en vågig glasring från en DJ på en OP?
Skriv gärna lite tankar om den, väntar på en svartIdag kom min Turkosa
Min mobil är kass så tyvärr blir det dåligt med bilder just nu i inväntan på ny mobil... Lägger upp en dålig ändå.Skriv gärna lite tankar om den, väntar på en svart