Punk&champagne
Basic
Håller med, riktigt nice! Han fick alltså tag på en ny?En polare lyckades få tag i en av de sista OP 39 med rhodium tavlan. Sjukt läcker i mitt tycke, Rolex borde behållit den gråa tavlan i de nya modellerna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, riktigt nice! Han fick alltså tag på en ny?En polare lyckades få tag i en av de sista OP 39 med rhodium tavlan. Sjukt läcker i mitt tycke, Rolex borde behållit den gråa tavlan i de nya modellerna..
I stort sett NOS från en gråhandlare.Håller med, riktigt nice! Han fick alltså tag på en ny?
RödRöd eller grön?
Grön (eftersom att gul inte finns som val)Röd eller grön?
Grön. Tycker inte den svarta texten går ihop med tavlans färg.Röd eller grön?
BlåRöd eller grön?
Vilken blev/Blir det? Personligen gillade jag inte riktigt den gröna IRL.Röd eller grön?
Röd! Tycker den gröna är för mörk, poppar inte som många av de andraRöd eller grön?
Vilken storlek är det? Riktigt snygg!Idag kom min Turkosa
Tack, 36Vilken storlek är det? Riktigt snygg!
Har inte bestämt mig änVilken blev/Blir det? Personligen gillade jag inte riktigt den gröna IRL.
Grattis! Men de skulle nog ha gjort den med vita prickar vid index i stället för svarta tycker jag. Men jag är inte bitter...Idag kom min Turkosa
Grattis!Idag kom min Turkosa
Trevlig!Idag kom min Turkosa
Wow, grattis som tusan!Idag kom min Turkosa
Åh, jag väntar också på den gula 36, har dock inte hört någonting än, annat än att de varken vet när eller vilken färg eller storlek de får in.Min gula OP36 kommer denna vecka, men avvaktar till november då AD tror att den turkosa också ramlar in då. Smidigare att plocka båda på en gång
Tror att det är mindre spring på de i 36mm, så väntan borde inte vara allt för långWow, grattis som tusan!
Åh, jag väntar också på den gula 36, har dock inte hört någonting än..
Jag väntar på en silver dial i 36mm. Tycker den har fått för lite kärlek här i tråden. Så nära gulguld-klocka jag nånsin kommer komma. Nymans hade utställningsex på den och många andra av de nya OP om man vill klämma och känna lite.Tror att det är mindre spring på de i 36mm, så väntan borde inte vara allt för lång
Köparens val, men grön om det hade varit upp till migRöd eller grön?
Grattis! Riktigt fin! Släng upp några bilder i lite olika ljusIdag kom min Turkosa
Min kamera är inte vad den borde...Grattis! Riktigt fin! Släng upp några bilder i lite olika ljus
GrauN! Så jäkla fin önskar mig en 41mmRöd eller grön?
Gul tre skilling banco. En raritet
Nu har jag testat en OP 41, dock vet jag inte om jag fastnade helt... kanske är DJ roligare ? Eller en annan färg? Den har ändå fått mitt intresse...
referensbild: SD43 och Speedy