• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

David71

Rolex
2-Faktor
Ingen som har fått någon leverans på nya OP på senaste tiden som har skrivit upp sig på listor runt om i landet? Dåligt med uppdateringar i denna tråd :)

Undrar samma. Väntar själv på en...börjar bli olidligt.
Krons hade inte fått en enda OP36 i senaste leveransen, nästa gång de ska få leverans är i maj. Men vad jag förstår så vet de inte i förväg vad Rolex skickar.
 

EkanJr

Breitling
Förstått samma. Beställt via Bergströms i Malmö och de vet inte vad leveransen innehåller förrän den kommer. Senaste leverans de hade var i slutet av Januari. Men mycket oklart när de får in nästa.
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Så sant
16130506066313226835381390499307.jpg
 

dajen

Cartier
Ser djävulskt fin ut! Hur var första intrycket?

Tack! Kändes faktiskt kanon direkt. Det är 126000 (36mm) vilket passar min handled perfekt. Sen tycker jag om att den är diskret och inte för ”skrikig” men ändå speciell med den gröna tavlan. I mörkt ljus är den mörkgrön och ibland nästan svart men när det är ljust så ”poppar” den lite mer och syns. Passar perfekt att ha med enklare kläder och även på jobbet där jag bär kostym varje dag.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Ni som fått hem era. Hur lång har väntetiden varit från beställningsdatum / intresseanmälan?
Beror så klart på relation med AD. Men vad gäller de mer populär tavlorna har jag fått höra listorna är stängda för 2021 i rolextråden. Kan dock inte bekräfta det själv, men skulle samtidigt inte vara förvånad.
 
Topp