De som ställde sig i kö vid släppet behövde bara vänta någon månad. Men nu är det betydligt längre väntetid.Ni som fått hem era. Hur lång har väntetiden varit från beställningsdatum / intresseanmälan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De som ställde sig i kö vid släppet behövde bara vänta någon månad. Men nu är det betydligt längre väntetid.Ni som fått hem era. Hur lång har väntetiden varit från beställningsdatum / intresseanmälan?
Jag har stått i kö sen släpp, är först på listan men min AD har ej fått in den jag vill ha än, så de har själva inte ens sett den irl.De som ställde sig i kö vid släppet behövde bara vänta någon månad. Men nu är det betydligt längre väntetid.
Lucky bastard!Jag mailade dagen efter de hade presenterats. Fick vänta 1.5 månad eftersom jag plockade gula och turkosa OP36 på en gång.
Butikschefen sa att han trodde inte att det skulle vara så mycket spring på de nya färgerna, men Rolex är ju Rolex
Där ser man, fick samtal från både Nymans och Krons i november tror jag. Gällde gul OP36.Jag har stått i kö sen släpp, är först på listan men min AD har ej fått in den jag vill ha än, så de har själva inte ens sett den irl.
Ping @EkanJr
Okej! Ja jag antar att de ”största” har bäst chans för tilldelning!Där ser man, fick samtal från både Nymans och Krons i november tror jag. Gällde gul OP36.
Står i kö på en svart och frågade samma sak, men tydligen släpps tavlorna ca ett år efter klockan. Så q4 -21 borde det gå att köpa lösa tavlor.Jag undrar hur det ser ut med tillgänglighet/eventuell kö på olika tavlor, det ska ju vara möjligt att byta från en färg till en annan. Någon som har koll? Annars kollar jag officiell väg och uppdaterar.
Vilken AD?Trodde inte det skulle gå att ställa sig i kö nu på den nya OPn, men lyckades ställa mig i kö hos AD igår på en 36 mm coral red OP. Fick höra att det är 8-12 månaders väntetid ungefär.
Jag hade enorm tur. Råkade passera skyltfönstret hos min AD som nyligen hade fått leverans och lagt fram en turkos OP en timme innan jag gick förbi. Tydligen hade ingen ställt sig i kö på den turkosa 36mm, så jag fick chansen att plocka hem den - något jag inte kunde motstå.Ni som fått hem era. Hur lång har väntetiden varit från beställningsdatum / intresseanmälan?
Verkligen grym! Helt klart fått upp ögonen för Tiffanytavlan också.
Lite färg som piggar upp!
Bra bild!Verkligen grym! Helt klart fått upp ögonen för Tiffanytavlan också.
Den gula handsken är stentuff! en sån ska jag skaffaHelvete vad bra den är
Avslutad - Rolex OP 126000 Korallröd
Hej Klocksnack, Säljer nu en korallröd OP. Klockan är uttagen hos svensk AD den 15/12-2020 & är sedan dess buren sparsamt & således i oklanderligt skick. Små hairlines går kanske att hitta om man har hökögon, men inget att anmärka på där. Blev förälskad i klockan när den lanserades men vi...klocksnack.se
75 pap för en jävla OP...
det börjar spåra ordentligt nu känner jag
Hvorfor skal han ikke få selge den her? Han velger vel selv hva han vil selge den for og hvorfor skal noen behöve å forklare seg for deg for at de legger er en klokke for mer en list?@editime tänkte du att du skulle försöka casha ut nu och leva bra en månad?
underbart när en 172 inläggskille ska försöka tjäna bra cash på sin sketna OP
(inte för att op är en kass modellserie)
hade jag varit dig hade jag sålt den på blocket!
malmö gänget är ute efter lite nytt!
Hahhahaha@editime tänkte du att du skulle försöka casha ut nu och leva bra en månad?
Håller med dig, känns pinsamt och sorgligt. Självklart är det kul att göra en bra affär, men att försöka göra det här, mot entusiaster man delar intresset med..@editime tänkte du att du skulle försöka casha ut nu och leva bra en månad?
@editime tänkte du att du skulle försöka casha ut nu och leva bra en månad?
Han är väl inte ensam om att sälja en klocka här för ett överpris?!
Det är väl bra att han ger oss entusiaster chansen att köpa en klocka som det är väntetid på.
Hur många Sub är inte till salu här varje vecka?
Någon som någonsin sålt sin för list eller lägre?