• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Såja då var den på plats. Fick mail igår att det var dags. OP 41, gillar den skarpt! Storlek helt perfekt i mitt tycke. Normalbyggd person med normala handleder.
Tjusigt! Välkommen in i klubben samt den delen av lokalen som valde de lite mer klassiska färgerna. Även fast det kanske blir de lite mer poppiga som blir klassiker!

20210304_100802-01.jpeg

Hej! En fråga till er lite mer erfarna Rolex-ägare; har någon av er förhandlat på priset på er Rolex hos er AD? Jag menar, det är ju inte direkt köparens marknad så jag funderar på om man ska vara glad och betala när (om) man får besked eller om ni brukar ”justera” priset något? 🙂

Hej! En fråga till er lite mer erfarna Rolex-ägare; har någon av er förhandlat på priset på er Rolex hos er AD? Jag menar, det är ju inte direkt köparens marknad så jag funderar på om man ska vara glad och betala när (om) man får besked eller om ni brukar ”justera” priset något? 🙂
Stone driven mate

När jag bokade min 116610LV, så listade den för 85k.
1.5 år senare listade den för 101.200 kr.

Jag frågade om de kunde göra något på priset.

• Nope
  • Inte ens 101k jämnt?
  • Nope

Bara swajpa kortet och se glad ut 💸💸💸

När jag bokade min 116610LV, så listade den för 85k.
1.5 år senare listade den för 101.200 kr.

Jag frågade om de kunde göra något på priset.

• Nope
  • Inte ens 101k jämnt?
  • Nope

Bara swajpa kortet och se glad ut 💸💸💸
Ja det blir väl så när man vet att 100st andra köpare står på kö för att punga ut så fort man lämnar affären. 🙂

Jag kunde inte få rabatt när jag plockade ut min 116000. Men sen så var hela affären lite knas, inget jag vill gå in på i detalj men men. Rabatt fick jag inte!

Tillbaka
Topp