Tack den känns grym! Ganska exakt 5 månader från intresseanmälan till dagens datum.Grattis ! Sitter riktigt bra. Får man fråga hur länge du fick vänta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack den känns grym! Ganska exakt 5 månader från intresseanmälan till dagens datum.Grattis ! Sitter riktigt bra. Får man fråga hur länge du fick vänta?
Gott! Yes jag fick 2-3 månader från början, men det tog alltså 5 till slut.Köat på en svart OP 36 sedan i julas typ . Håller tummarna att man hör något snart.
Fick du någon beräknad ”väntetid” när du ställde dig på intresselistan?
Tjusigt! Välkommen in i klubben samt den delen av lokalen som valde de lite mer klassiska färgerna. Även fast det kanske blir de lite mer poppiga som blir klassiker!Såja då var den på plats. Fick mail igår att det var dags. OP 41, gillar den skarpt! Storlek helt perfekt i mitt tycke. Normalbyggd person med normala handleder.
Tack!! Ja det är möjligt. Men jag är ändå nöjd med mitt färgval. Tidlöst. Detta är en klocka jag tänkt ha så länge som möjligt och till alla tillfällen.Tjusigt! Välkommen in i klubben samt den delen av lokalen som valde de lite mer klassiska färgerna. Även fast det kanske blir de lite mer poppiga som blir klassiker!
Tänkte likadant, men tog den mörkblåa.Tack!! Ja det är möjligt. Men jag är ändå nöjd med mitt färgval. Tidlöst. Detta är en klocka jag tänkt ha så länge som möjligt och till alla tillfällen.
Funkar också! Mörkblå eller svart är väl mer standard. Hade jag haft ännu mer kulor så hade kunnat tänka mig en av de färgade tavlorna som en ”add-on” och kunnat experimentera lite. Men där är jag inte änTänkte likadant, men tog den mörkblåa.
Såja då var den på plats. Fick mail igår att det var dags. OP 41, gillar den skarpt! Storlek helt perfekt i mitt tycke. Normalbyggd person med normala handleder.
Snyggt! Står själv i kö för den.Såja då var den på plats. Fick mail igår att det var dags. OP 41, gillar den skarpt! Storlek helt perfekt i mitt tycke. Normalbyggd person med normala handleder.
Stone driven mateHej! En fråga till er lite mer erfarna Rolex-ägare; har någon av er förhandlat på priset på er Rolex hos er AD? Jag menar, det är ju inte direkt köparens marknad så jag funderar på om man ska vara glad och betala när (om) man får besked eller om ni brukar ”justera” priset något?
När jag bokade min 116610LV, så listade den för 85k.Hej! En fråga till er lite mer erfarna Rolex-ägare; har någon av er förhandlat på priset på er Rolex hos er AD? Jag menar, det är ju inte direkt köparens marknad så jag funderar på om man ska vara glad och betala när (om) man får besked eller om ni brukar ”justera” priset något?
Ja det blir väl så när man vet att 100st andra köpare står på kö för att punga ut så fort man lämnar affären.När jag bokade min 116610LV, så listade den för 85k.
1.5 år senare listade den för 101.200 kr.
Jag frågade om de kunde göra något på priset.
- Nope
- Inte ens 101k jämnt?
- Nope
Bara swajpa kortet och se glad ut
Haha, precis. Säljarens marknadJa det blir väl så när man vet att 100st andra köpare står på kö för att punga ut så fort man lämnar affären.
Hahaha frågade du om 200 kr rabatt på ett köp för 101k? Det är magiskt!!! Men det är fan Ännu mer magiskt att få ett nejNär jag bokade min 116610LV, så listade den för 85k.
1.5 år senare listade den för 101.200 kr.
Jag frågade om de kunde göra något på priset.
- Nope
- Inte ens 101k jämnt?
- Nope
Bara swajpa kortet och se glad ut
Hahaha 200:- räcker till mycket nudlar när man tömt sparkontot .Hahaha frågade du om 200 kr rabatt på ett köp för 101k? Det är magiskt!!! Men det är fan Ännu mer magiskt att få ett nej
Haha. Det var lite med glimten i ögat eftersom vi pratade om prishöjningen från 85k till 101k.Hahaha frågade du om 200 kr rabatt på ett köp för 101k? Det är magiskt!!! Men det är fan Ännu mer magiskt att få ett nej
Jag kunde inte få rabatt när jag plockade ut min 116000. Men sen så var hela affären lite knas, inget jag vill gå in på i detalj men men. Rabatt fick jag inte!Hej! En fråga till er lite mer erfarna Rolex-ägare; har någon av er förhandlat på priset på er Rolex hos er AD? Jag menar, det är ju inte direkt köparens marknad så jag funderar på om man ska vara glad och betala när (om) man får besked eller om ni brukar ”justera” priset något?
Haha pruta med glans freakinHahaha 200:- räcker till mycket nudlar när man tömt sparkontot .
Äntligen så får man vara med i OP 36 gänget .
Stort Grattis! Nu blir man ju sugen.Äntligen så får man vara med i OP 36 gänget .
Grattis, välkommen till klubben!Äntligen så får man vara med i OP 36 gänget .
Tack så jättemycket! Det känns riktigt bra . Så nöjd! Riktigt trevlig klocka och 36mm är helt perfekt storlek.Grattis och varmt välkommen! fantastiskt fin. Hur känns det?
Bor du i sthlm? Senast jag var på nymans så klämde jag på blå OP. Detta var för nån vecka sen iof.Stort Grattis! Nu blir man ju sugen.
Jag står i kö på både en blå och en gul så vi får se vilken som landar först
Bor icke där men jobbar i sthlm emellanåt.Bor du i sthlm? Senast jag var på nymans så klämde jag på blå OP. Detta var för nån vecka sen iof.
Äntligen så får man vara med i OP 36 gänget .
Stort tack! Har gått från 40mm till 39mm och nu OP36 mm! Vilken jäkla perfekt storlek detta är alltså .Den där satt hur jävla bra som helst på dig! Grymt köp, stort grattis!