Hiss!!
Hiss eller diss?
Tanken är väl att det skulle bli en blåtavlad men vita var ju riktigt bra
Tycker den är riktigt snygg, lite vit 5711 känsla på tavlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hiss!!
Hiss eller diss?
Hiss!!
Tycker den är riktigt snygg, lite vit 5711 känsla på tavlan
Liggfaktorn är uppskattningsvis 200 gånger högre än en IWC. Den är även sannolikt mer lättsåld om du skulle vilja bli av med den nån gång.Har vi argument också?
Dela gärna med dig av lite bilder!Haft en blå 3-6-9 innan och även red grape men slog till på min 3e 116000 härom dagen med den nya svarta tavlan från Basel -18.
Den svarta har en riktigt skön effekt i solen och skimrar nästan i lite brons i vissa vinklar.
(Fotad innan jag plastade av den...)
Har även en blå 116200 på jubilee, ska försöka ta lite jämförelse bilder med båda.
Ska fota mer snart men här kommer en tillDela gärna med dig av lite bilder!
Grymt fin den där!!!Ska fota mer snart men här kommer en till
Sälj DJn till mig istället för att ta jämförelsebilderHaft en blå 3-6-9 innan och även red grape men slog till på min 3e 116000 härom dagen med den nya svarta tavlan från Basel -18.
Den svarta har en riktigt skön effekt i solen och skimrar nästan i lite brons i vissa vinklar.
(Fotad innan jag plastade av den...)
Har även en blå 116200 på jubilee, ska försöka ta lite jämförelse bilder med båda.
Hiss!! I mina ögon en perfekt klocka som funkar till allt!
Hiss eller diss?
Sälj DJn till mig istället för att ta jämförelsebilder
Trevliga 36or
That does it! Måste flippa Explorern för en 116000 SNARAST!
Magiskt!Ska fota mer snart men här kommer en till
Fin! Välkommen!Kunde inte hålla mig så nu är jag också medlem i klubben
Va skulle du få ge?Någon som köpt 114300 från AD? Hur har prisbilden sett ut för er? Tycker att jag fick ett sjukt bra pris utan prut. Förstås är det ingen sportrolle men ändå
Va skulle du få ge?
NiceFick 15% rabatt direkt så runt 45k kronor
45k är väldigt bra! Köpte min i andra hand för 41, visserligen nyskick.Fick 15% rabatt direkt så runt 45k kronor
Känner också så! Finns ju t.o.m. en oanvänd här på K&S som ligger på 48k så jag är nöjd Servicen var av världsklass plus att det är roligt och enkelt att köpa från lokal AD.45k är väldigt bra! Köpte min i andra hand för 41, visserligen nyskick.
Väldigt bra. Har en 116200 på väg in. Den där blir nog nästa.
Om du av någon outgrundlig anledning får för dig att flippa den där får du gärna hojta till. Riktigt fin!Ska fota mer snart men här kommer en till
Klar hiss! Riktigt clean och fin!
Hiss eller diss?
Jag tror att vitt upplevs något större för den har mer presence. Upplever detsamma med en vit klocka jag har, jämfört med en svart med samma mm mått.Tycker jag upplever vita 114300 som större än svarta. Någon annan som upplever samma eller är det jag som är konstig?