Varken eller tyvärr. Men easylink sägs gå att köpa till.Toppen! Tack för lite feedback!
Mycket trevlig klocka! Men de kommer på easylink va, inte glidelock?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varken eller tyvärr. Men easylink sägs gå att köpa till.Toppen! Tack för lite feedback!
Mycket trevlig klocka! Men de kommer på easylink va, inte glidelock?
Vad kostar det att köpa till easylink?Varken eller tyvärr. Men easylink sägs gå att köpa till.
Det är ju Rolex så skulle gissa på runt 3K listpris. Ej värt deti så fall om du frågar mig.Vad kostar det att köpa till easylink?
750 kr enl. detta inlägg:Det är ju Rolex så skulle gissa på runt 3K listpris. Ej värt deti så fall om du frågar mig.
Kan omöjligt vara pris för hela låset. Det är ju vad en halvlänk kostar.750 kr enl. detta inlägg:
https://klocksnack.se/threads/oyster-perpetual-tråden.83932/page-3
Det står så iaf, skulle dock gissa på att list är högre.Kan omöjligt vara pris för hela låset. Det är ju vad en halvlänk kostar.
Ja, då låter det rimligt. Easylink är ju i princip bara en halvlänk med ”tandpetarfäste”. Är det inte låset så kan 750kr stämma. Och då är det ju en helt annan grej. Då skulle jag definitivt köpa till det.Sedan köper du ju bara den lilla hopfällbara länkbiten, inte hela låset.
Ja, tjockare och längre. Tror dessutom det skrivits i någon tråd på KS att det låset listar 10.000kr.Läste på lite, verkar som easylink duger gott till de flesta, skön funktion att kunna få 5 mm extra när det är varmt som nu tänker jag!
Sen verkar själva glidelock spännet större också?
Guld värt på sommaren. Har ingen OP, men hade köpt till easylink utan att blinka om jag hade haft en. I dagsläget är det den enda detaljen jag saknar på min DJ med Superjubilée.Ja, då låter det rimligt. Easylink är ju i princip bara en halvlänk med ”tandpetarfäste”. Är det inte låset så kan 750kr stämma. Och då är det ju en helt annan grej. Då skulle jag definitivt köpa till det.
man köper bara själva halvlänken..Kan omöjligt vara pris för hela låset. Det är ju vad en halvlänk kostar.
man köper bara själva halvlänken..
man skruvar bort sista länken och skrivar på easylinken!
Nyfiken jag med. Borde väl vara en ganska populär modell?Kan man få ner priset en smula hos AD, vad tror ni?
Nja... är den så poppis? Känns som att folk bara köper Datejust och Subbar.Nyfiken jag med. Borde väl vara en ganska populär modell?
Satan vad nöjd jag är med min op blue arabic
47.7k hos AD...min kollega har en med grape dial (lila tavla) från 2016 som han gav 33 k för tror jag. Jag sålde en med silvertavla från sent 2015 för 35k för nåt halvår sedan. Tycker att jag gjorde ett klipp med denna som är uttagen juni i år för 35k De flesta ligger runt 34-37 k med något år på nacken tror jagDet skall du verkligen vara! Fantastisk urtavla och tidlös design.
Vad skall man vara beredd på att ge för en sådan, ny som begagnad?
Ser kanonbra ut. Som en Explorer i rätt storlek men med lite flashigare tavla.47.7k hos AD...min kollega har en med grape dial (lila tavla) från 2016 som han gav 33 k för tror jag. Jag sålde en från sent 2015 för 35k för nåt halvår sedan. Tycker att jag gjorde ett klipp med denna som är uttagen juni i år för 35k De flesta ligger runt 34-37 k med något år på nacken tror jag
Tack! Känns verkligen som att detta blir en keeper..annars är jag en patologisk flippare. Den är för snygg för att sälja helt enkelt...dödsbekväm och kan va både dressig och sportig!Ser kanonbra ut. Som en Explorer i rätt storlek men med lite flashigare tavla.
35 måste vara ett kap! Grattis
Grymt fin! Vad är det för skillnad på en OP och en Explorer? Om man bortser från storleken?Tack! Känns verkligen som att detta blir en keeper..annars är jag en patologisk flippare. Den är för snygg för att sälja helt enkelt...dödsbekväm och kan va både dressig och sportig!
Bjuder på några fler bilder
Explorer finns inte längre i ”rätt” storlek. Sedan är det väl lune i 3, 6 och 9?Grymt fin! Vad är det för skillnad på en OP och en Explorer? Om man bortser från storleken?
Satan vad nöjd jag är med min op blue arabic
Den är MYCKET fin tycker jag. Har min Explorer mk2 som nog kommer att få ryka till förmån av denna blåa skönhet.Tack! Känns verkligen som att detta blir en keeper..annars är jag en patologisk flippare. Den är för snygg för att sälja helt enkelt...dödsbekväm och kan va både dressig och sportig!
Roligt att den blir använd Jag köpte den hos ad men tyckte den var för lik min explorer så den fick snabbt vandra vidareTack! Känns verkligen som att detta blir en keeper..annars är jag en patologisk flippare. Den är för snygg för att sälja helt enkelt...dödsbekväm och kan va både dressig och sportig!
Ah, din gamla alltså Evigt tacksam för att du lät den vandra vidare hahaRoligt att den blir använd Jag köpte den hos ad men tyckte den var för lik min explorer så den fick snabbt vandra vidare
Du lär inte bli besviken!Den är MYCKET fin tycker jag. Har min Explorer mk2 som nog kommer att få ryka till förmån av denna blåa skönhet.
Yes min gamla. Den fick lämna när hulken skulle införskaffas. Roligt att du gillar denAh, din gamla alltså Evigt tacksam för att du lät den vandra vidare haha