• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Cosmo

Audemars
2-Faktor
En kompis har en 36mm silvertavlad av förra generationen (snyggare boett imo) som han vill sälja.
Jag föredrar tvärtom boetten mer på den nya pga den har smalare bandhorn.
Sitter bättre på mig men det är en ren smaksak givetvis.
Orkar man inte vänta så är det väl ett alternativ men det skulle gnaga lite i mig att den äldre generationen saknar easylink.
Det uppdaterade urverket däremot känns inte lika noga även om det är trevligt med mer power reserve.
Bara en reflektion även om erbjudandet inte var riktat till mig :)
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Kändes som en OP dag :)
1631187799827.jpeg
 

frie

Breitling
Har någon möjligtvis koll på hur det ser ut med 41mm? Är det liknande köer som (5::9för 36mm eller ser det annorlunda ut?
 

Svesse

Breitling
Fick 2 månader på silver eller blå via Rob.
Ställde mig i kö på en svart 126000 hos Rob för ca en månad sedan och då sa det 4-7 månader, men givet den allmänna uppfattningen här på forumet tar jag det med en nypa salt.
Fick 4-7 månader på silver vid beställning i augusti, hos Rob. Men jag är ju en lantis utan köphistorik så kanske därför det är längre tid för mig 😅
Ställde mig i kö på en svart 126000 hos Rob för ca en månad sedan och då sa det 4-7 månader, men givet den allmänna uppfattningen här på forumet tar jag det med en nypa salt. Ska tilläggas att det utlåtandet varierade mellan 1-3 år hos Nymans respektive Krons.
 

coal

Omega
2-Faktor
Någon som vill dela med sig av lite bilder, och hur den röda eller gula 36an känns live? Snöat in på någon av dessa, ringt till ADs men listan var stängd.. Classic! :)
 
Topp