Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är episk. Glad att jag lyckades nosa upp den och att den hamnade hos dig. Enjoy!
Fantastisk - grattis!!!Jaha. Då var det dags att ta ett ordentligt kliv ner i Hublotträsket........
Formerna på Hublot Big Bang har alltid varit tilltalande och när den här tillräckligt diskreta klockan i rosé dök upp på auktion var det en självklarhet att försöka knipa den. Jag hade tur att det inte var så många andra som förstod dess storhet och lyckades ropa in den för ett klart acceptabelt pris.....För er som är på väg att börja googla pris finns det för er information en till salu utan cert på en rysk pantbank för cirka 140k sek samt en Fullset i USA för ca 320k sek. Rätt bred spridning mao.
Klockan mäter 41mm vilket gör den till en större klocka men klart bärbar på min 17,5-18cm handled. Det integrerade gummibandet gör att det inte finns bandhorn som gör klockan större än den redan är.
Bandet är i gummi och elegant(!) präglat i ormmönster.
Caset är i 18k roséguld och visar rätt mkt spår av användning. Perfekt mao
Tavlan är ett tryckt mönster av boaorm med 8 diamanter som index.
Bezelen består av 48 baguetteslipade tsavoriter, turmaliner och safirer. Placerade i ”blandad” ordning.
Verket kallas HUB 4300 men är väl ett modifierat eta 7750 om jag inte missminner mig. Härligt stabil Volvo 740 som borde kunna servas av praktisk vem som helst som kan montera ihop en Billy utan att läsa instruktionsboken.
Big Bang Boa är limiterad till 250 klockor och finns i ett brunt eller ett grönt utförande. Finns även varianter i stål.
Jag tycker den är härligt odiskret och en av de roligaste klockorna jag sett på länge. Kan ha viss förståelse att den eventuellt kanske inte faller alla i smaken
Ett stort tack får riktas till @aleks som var den som tipsade mig om auktionen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fruktansvärt snygg!Jaha. Då var det dags att ta ett ordentligt kliv ner i Hublotträsket........
Formerna på Hublot Big Bang har alltid varit tilltalande och när den här tillräckligt diskreta klockan i rosé dök upp på auktion var det en självklarhet att försöka knipa den. Jag hade tur att det inte var så många andra som förstod dess storhet och lyckades ropa in den för ett klart acceptabelt pris.....För er som är på väg att börja googla pris finns det för er information en till salu utan cert på en rysk pantbank för cirka 140k sek samt en Fullset i USA för ca 320k sek. Rätt bred spridning mao.
Klockan mäter 41mm vilket gör den till en större klocka men klart bärbar på min 17,5-18cm handled. Det integrerade gummibandet gör att det inte finns bandhorn som gör klockan större än den redan är.
Bandet är i gummi och elegant(!) präglat i ormmönster.
Caset är i 18k roséguld och visar rätt mkt spår av användning. Perfekt mao
Tavlan är ett tryckt mönster av boaorm med 8 diamanter som index.
Bezelen består av 48 baguetteslipade tsavoriter, turmaliner och safirer. Placerade i ”blandad” ordning.
Verket kallas HUB 4300 men är väl ett modifierat eta 7750 om jag inte missminner mig. Härligt stabil Volvo 740 som borde kunna servas av praktisk vem som helst som kan montera ihop en Billy utan att läsa instruktionsboken.
Big Bang Boa är limiterad till 250 klockor och finns i ett brunt eller ett grönt utförande. Finns även varianter i stål.
Jag tycker den är härligt odiskret och en av de roligaste klockorna jag sett på länge. Kan ha viss förståelse att den eventuellt kanske inte faller alla i smaken
Ett stort tack får riktas till @aleks som var den som tipsade mig om auktionen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()