• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: LadyA’s nya klocka (många bilder)

Fantastiskt hur flipparsjukan slår in för många, så fort man betalt/beställt klockan så börjar man tänka på nästa klocka.

Som tur är har jag min Aqua terra GMT som jag aldrig flippar då den ska gå i arv till lillgrabben utan det blir mest billiga beaters som köps och läggs på hög så jag är väl en hoarder.
 
L

LadyA

Guest
Fantastiskt hur flipparsjukan slår in för många, så fort man betalt/beställt klockan så börjar man tänka på nästa klocka.

Som tur är har jag min Aqua terra GMT som jag aldrig flippar då den ska gå i arv till lillgrabben utan det blir mest billiga beaters som köps och läggs på hög så jag är väl en hoarder.

Det tycks vara vanligt förekommande att antingen är man en "flippare" eller en "hoarder". Men som med det ska det väl ske med måtta!

Har många klockor som jag inte tänker sälja (säger jag nu iaf :p), men jag gillar inte att jag redan har fyllt en klocklåda med 6 platser.... När ska man hinna bära dem?!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Det tycks vara vanligt förekommande att antingen är man en "flippare" eller en "hoarder". Men som med det ska det väl ske med måtta!

Har många klockor som jag inte tänker sälja (säger jag nu iaf :p), men jag gillar inte att jag redan har fyllt en klocklåda med 6 platser.... När ska man hinna bära dem?!
Jag ser fortfarande inte när du är online @LadyA :confused:
 

Jimpa

Panerai
Så då var länken kortad. Slänger in sista bilderna här med wristshot så får tråden döden dö för " 69173 - rolex lady dj " för den här gången :-D ska få henne att registrera konto här med, tack för tråden.
mms_img-933086275.jpg
mms_img-620500540.jpg
mms_img-2043599627.jpg
 

Man

Rolex
Så då var länken kortad. Slänger in sista bilderna här med wristshot så får tråden döden dö för " 69173 - rolex lady dj " för den här gången :-D ska få henne att registrera konto här med, tack för tråden.
mms_img-933086275.jpg
mms_img-620500540.jpg
mms_img-2043599627.jpg
Riktigt riktigt kanonsnyggt!!
Hälsa och gratulera till den underbart vackra klockan! Sitter perfekt.
Mvh
 
Topp