• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: LadyA’s nya klocka (många bilder)

Danielle

Panerai
Verkligen! Jag har alltid haft små klockor, den lilla Tissoten jag har har hängt med sen barnsben (den enda som någonsin velat bära den klockan i släkten!).
Stora klockor är fint också, och smidigt om man kunde låna mellan sin partner på en DJ tex :)
Det är mest en vanesak tror jag. Man kör på det man alltid haft. Första riktigt klockan jag köpte var just en 36mm DJ, och den tycker jag satt alldeles perfekt. Sen har jag mest kört på 33-36mm klockor. Som sagt så är det smidigt om man vill låna varandras. Lånade även min pojkväns gmt på 40mm då den fanns kvar. Tycker det är fint med tjejer som bär upp mindre ur, men jag skulle ha väldigt svårt att känna mig bekväm och se bra ut i det :)
 

Jimpa

Panerai
Kom på posten idag! Hoppas hon blir glad :) tack för inspiration
DSC_0042.JPG
 

Jimpa

Panerai
Hon är bilförsäljare @afsjodahl dvs legitim orsak! skämt åt sido kom den ju idag så hon får springa ner och korta länken i helgen men har du länk till 69173 så skicka pm and lets talk ;-) rätt så rasslig historia.. men årsklocka åtminstone 
 

Jimpa

Panerai
Har några extra länkbitar om du behöver, tycker länken ser lite för tajt ut på frugan din ;)!!!
image.jpg

Hon är bilförsäljare @afsjodahl dvs legitim orsak! skämt åt sido kom den ju idag så hon får springa ner och korta länken i helgen men har du länk till 69173 så skicka pm and lets talk ;-) rätt så rasslig historia.. men årsklocka åtminstone 
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hon är bilförsäljare @afsjodahl dvs legitim orsak! skämt åt sido kom den ju idag så hon får springa ner och korta länken i helgen men har du länk till 69173 så skicka pm and lets talk ;-) rätt så rasslig historia.. men årsklocka åtminstone 

Mycket trevlig present du gav till frugan måste jag säga, Haha, kul att hon är bilförsäljare också :D, tråkigt att länken är för lång, har du inga bra skruvmejslar så då kan korta den själv ;). Tyvärr var det ett skämt angående länken så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med en 69173 länk, men jag hoppas att du finner än.
 
L

LadyA

Guest
Hmm... Hinner ju inte ens gratta innan det ska säljas. Hoppas nästa sitter bättre:) Vad blir det nu?

Jag skäms faktiskt över hur snabbt den får fara :oops: Men något jag tar med mig är upptäckten att jag inte gillar datum på klockor.

Så det jag letar efter nu är väl nån liknande utan datum, gärna 24 eller 25 mm.

Sen hittade jag denna guldklocka från 1919 och blev såklart förälskad:
image.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag skäms faktiskt över hur snabbt den får fara :oops: Men något jag tar med mig är upptäckten att jag inte gillar datum på klockor.

Så det jag letar efter nu är väl nån liknande utan datum, gärna 24 eller 25 mm.

Sen hittade jag denna guldklocka från 1919 och blev såklart förälskad:
image.jpg
Inget att skämmas för, konstigare saker har hänt här på klocksnack än att nån ångrat sig på en klocka:) Guldaren var riktigt härlig!
 
Topp