Stort tack själv! Trevligt att träffas!
Och passar även på att få tacka @Sjobedan och @hollow123 för en väl uppstyrd passaround.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack själv! Trevligt att träffas!
Så lite så får beklaga bristande deltagande dock...Stort tack själv! Trevligt att träffas!
Och passar även på att få tacka @Sjobedan och @hollow123 för en väl uppstyrd passaround.
Haha just det! Och ändå var jag nöjd med tidshållningen...
Läge att klocka med kronografen!Idag har jag och Bullen vart handledare år en lärling. Spännande jobb, men man blir ganska mör i skallen.
Och som avslut så körde vi mötesdöden.
Haha, coolt! Synd att man är så tankspridd så man aldrig fick uppleva den funktionenIdag har jag och bullen vart på ikea. Helvetet på jorden.
Trots den stressande upplevelsen så mår vi båda bra.
Men jag blir fån förbannad på att det helt saknas AR. Helt omöjligt att få ett bra foto på klockan ju!
I övrigt gillar jag tavlan. Den är förbannad häftig med sin kurvade form och futuristiska stil.
Men det är ju det där med 3atm och ett helkefft gummiband så blir d3t ju lite så att man hellre sköter i att ta på sig klockan än att behöva spendera två fucking jävla minuter på att få av/på Klockan när man lagar mat, tvättar händerna eller är ute i regnet. Det känns dåligt helt enkelt.
MEN! En jävligt häftig funktion är ju att sekundvisare automagiskt ställer sig på 0 om man drar ut kronan. Det underlättar ju en hel del när man ska ställa om klockan till vintertid @McNulty
Den mår bra, och är mycket omtyckt. Har haft så jäkla mycket bara, men ska fixa lite bra bilder och omdömen "strax". Börjar vara en vecka också, utlottning till helgen känns väl rimligt.Hur mår Bull-Ove, @Strindberg?
Info kommer i slutet av veckan om utlottningenDen mår bra, och är mycket omtyckt. Har haft så jäkla mycket bara, men ska fixa lite bra bilder och omdömen "strax". Börjar vara en vecka också, utlottning till helgen känns väl rimligt.
Den mår bra, och är mycket omtyckt. Har haft så jäkla mycket bara, men ska fixa lite bra bilder och omdömen "strax". Börjar vara en vecka också, utlottning till helgen känns väl rimligt.
Härligt! Och spännande med utlottning!Info kommer i slutet av veckan om utlottningen
Grymt snygga bilder!Smäller av lite bilder så att det händer något.
En dålig grej, kolla på sista bilden på gummibandet, så ser ni att "ytan" på gummit slitits ned och blottat "råare" gummi under.
Ska kolla i gömmorna!Tjena gänget! Vann precis klockan i en BCF auktion. Säljaren har tyvärr endast klocka (han hade tydligen fått den så efter vinsten) så jag undrar därför om någon av er har resterande tillbehör som låda och kvitto?
Skulle va jätte sjysst om denne ville skicka dessa till mig. Jag betalar självklart porto
@Sjobedan
Aight! Gör så tackarSka kolla i gömmorna!
Hade dock inget originalkvitto. (Glömde av med tiden att skicka det till vinnaren efter avslutad passaround)