Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Hur funkar den på nato?
Vet inte ännu - hade inget hemma som passade då den "bara" tar 18mm bredd. Även om läderbandet har börjat mjukna och forma till sig så tror jag det blir ännu bättre på nato eller kanske ett canvas/textil - det funkar ju fint på 45mm storebror...
![]()
(bild från Rados hemsida)
Typiskt! Jag fick helt enkelt lägga beslag på ett ex och testa. Jag tycker att det funkar!
![]()
Härligt att nån slog till direkt. Riktigt kul nyhet. Hur upplever du ankarloggan som roterar om jag förstått det rätt? Kändes lite gimmicky men kanske inget man tänker på?
Trevlig, bra storlek och grym gångreserv!
Skumt minst sagt.Tack! När det gäller gångreserven så verkar det finnas olika uppgifter, vissa sidor säger 40h medan det tex i instruktionsboken (som jag för tillfället väljer att tro på) säger 80h. Får väl göra ett eget test vad det lider...![]()
Det var raskt marscherat...
Funkar absolut!!!
Förresten, hur uppfattar du storleken? Du brukar väl ha lite större bitar?
Den roterar ganska "trögt" så man måste nästan luta klockan och försöka för att den skall ändra sig, dvs den håller inte på att "fladdra" vid normal användning.
Inget man tänker på och jag hade ju missat det själv tills @Matts påpekade det...![]()
Hur gamla är dom? 2 och 5?Jahapp... en till på önskelistan. Om bara barnen kunde flytta hemifrån snart så att det går att börja beta av önskelistan någon gång.
4, 7, 12 :S det är ett tag kvarHur gamla är dom? 2 och 5?![]()
Blir ju bättre redan när den första testar vingarna så inte jättelång tid kvar4, 7, 12 :S det är ett tag kvar
Hoppas innerligt att du har rättBlir ju bättre redan när den första testar vingarna så inte jättelång tid kvar![]()
Hoppas innerligt att du har rätt
Ja att hoppas kostar ju ingentingHoppas jag oxå då jag bara har 1 knodd som är 16månader och en andra är på bakningborde ju bli bättre efter hand som iaf
![]()
Testat?Tack! När det gäller gångreserven så verkar det finnas olika uppgifter, vissa sidor säger 40h medan det tex i instruktionsboken (som jag för tillfället väljer att tro på) säger 80h. Får väl göra ett eget test vad det lider...![]()