• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning: RADO HyperChrome Captain Cook

...och så ett litet jubileums-tack till @JohanSA.... :)

upload_2018-6-7_20-49-26.png

upload_2018-6-7_20-49-18.png
Det var snygg! Stort grattis till 10000 tummar upp. Och stort grattis till klockan också så klart ;)

Tänkte komplettera lite med bilder på den milanese mesh länk jag kompletterade med för ett tag sedan.

Tycker klockan ändrar karaktär ganska rejält och blir mycket mer gubb-dressad, vilket var min förhoppning/avsikt... :)

Gillar även spännet och att det går att anpassa längden helt steglöst. Har varit kanon senaste dagarna med rejäl värmebölja och därmed lite olika tjocklek på handleden.

Någon "nackdel" då? Skulle möjligen vara att den nu funkar mycket bättre till kostym, vilket i sig är positivt, men kan bli kostsamt i längden så den pirayatänderliknande kanten på bezeln bokstavligen ÄTER manschett... :banghead:

20180607_200614.jpg
20180607_200757.jpg
20180606_193102.jpg
20180607_084950.jpg
Mycket trevlig combo! Gillat sen du postade första gången.

Min lilla rackare skickar en hälsning!
Drog på ett ZD Nato och tycker det funkar kanon. En klocka som växer med tiden helt klart.
Rado.PNG

Tillbaka
Topp