Då var det dags för paketöppning från min sida. Bugar och bockar för tomtens givmildhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tolkar det som om att ankaret betyder att du fått en vän som heter Immanuel... vare sig du vill eller inte... för alltidVad ser man liggandes bland posten när man kommer hem om inte ett paket från tomten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack så mycket tomten!
Dock måste det sägas att jag inte har full kläm på vad Immanuel ankaret innebär.
Katten lockades av allt prasslande och även han verkade vara mycket nyfiken på paketet!
![]()
Du med!!!!!!!!!!!!!Känner mig jäkligt smart som skrev mitt namn i brevet till mottagaren.![]()
Höhö, snart dags att dumpa detta konto dåKan det vara så att nästan alla "råkat" få @AdamST att skicka sitt paket till..??![]()
Dock måste det sägas att jag inte har full kläm på vad Immanuel ankaret innebär.
![]()
![]()
Det är väl ett armband?
SLUTA SKICKA NATO-BAND TILL ALLA FÖR HELVETE!
Jag räknar med en uppsättning snordyra lakan från dig mrSLUTA SKICKA NATO-BAND TILL ALLA FÖR HELVETE!
Finns hos http://www.sirjames.se bland annatSnygg som satan om jag får säga det själv! Vart skulle jag kunna köpa en?![]()
Hahahah! Dagens julklappsrage!SLUTA SKICKA NATO-BAND TILL ALLA FÖR HELVETE!
Hade jag varit din Secret Santa så hade du fan fått ett fint fint påslakanset från Lexington.Jag räknar med en uppsättning snordyra lakan från dig mr![]()
Dig kan man allt lita på!Hade jag varit din Secret Santa så hade du fan fått ett fint fint påslakanset från Lexington.
Eller en sjukdom man får mellan lakanen?Hade jag varit din Secret Santa så hade du fan fått ett fint fint påslakanset från Lexington.
SNAP!!Eller en sjukdom man får mellan lakanen?
SNAP!!
Skämt åsido, börjar bli lite orolig skickade mitt paket för ett antal dagar sedan och kan fan inte se någon öppning här i tråden på det. Får väl skylla på posten.
Fick du 3 plåster?Jag måste ha varit jäkligt snäll i år för den hemliga tomten som skickat det här paketet har verkligen skämt bort mig. Tack snälla tomten!![]()
![]()
![]()
![]()
Bamseplåster ser det ut att vara till och medFick du 3 plåster?![]()
Jag måste ha varit jäkligt snäll i år för den hemliga tomten som skickat det här paketet har verkligen skämt bort mig. Tack snälla tomten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är väl ett armband?
Nice! Vad är det i plastfickan med KS-loggan på, om man får fråga?Jag måste ha varit jäkligt snäll i år för den hemliga tomten som skickat det här paketet har verkligen skämt bort mig. Tack snälla tomten!![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg!Tusen tack för denna sköna klapp!
![]()
![]()
Dålig bild men väldigt väldigt trevlig dinka faktiskt!
![]()
TACK HEMLIGA TOMTEN!!!