• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

nissehult

Patek
2-Faktor
Wristshot på min SSklapp.
1450298738272-1474362087.jpg

Hublot passar mig. :D
En Hublot med bilhandlarhäng - ovanligt. ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Alla som inte fått sin present borde ge sig till känna efter jul. Sen ska deras Secret Santa hängas ut och skämas. Skampåle. Stupstock. Dumstrut. Borde också få böta. Minst en flaska champagne.
 

Pistol_Pete

Panerai
Det kom ett paket....

image.jpeg


Väl inslaget
image.jpeg


Ett trevligt brev
image.jpeg


Flera paket i paketet
image.jpeg


Ett klockställ av högsta kvalité!
image.jpeg


En kvalitétsklocka av modellen D-shock!
image.jpeg


Ett stolt pride-nato!
image.jpeg


Patek har lång väg att vandra innan de kommer upp i den här nivån!
image.jpeg


Tack Secret Santa!

Bjuder på en till bild på härligheten.
image.jpeg
 

fretig

Cartier
Nej men!

Fick ett ilsket plingande på dörren just. Väntar inte besök. Är det Radiotjänst? Jehovas? Polisen?!
Aha, brevbäraren.

IMG_20151217_183817.jpg


Dörrvakten inspekterar.

IMG_20151217_183908.jpg

Ett fint paket med kort!

IMG_20151217_183922.jpg


Genomtänkt och grannt, en KS:are ligger bakom, så sant.

IMG_20151217_183951_1450374257175.jpg


Hohoo!
Tjusigt! Kompetensutveckling för det fortsatta samlandet!

Tack secret santa!
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Kom hem från jobbet och flickvännen själv levererade paket hem (de har sina fördelar att ha en flickvänn till brevbärare;))
Vad kan nu detta vara?
2015-12-17 21.06.11.jpg


Ser ut som en Aladdin ask men vad finns i kuvertet
20151217_204351.jpg


En jätte fin Seiko!!
20151217_204634.jpg


Och ett brev från min Secret Santa där det berättas lite om klockan
20151217_204510.jpg

Tack så jätte mycket för den fina presenten Secret Santa!! :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Låg att paket och väntade idag. Jaha... Vad har jag nu beställt som jag glömt att jag beställt? Slet upp det och kollade, men var fortfarande minst lika frågande... Kollade om det verkligen var till mig och inte till någon granne... Jo, det står ju mitt namn, men inte fan har jag något minne att jag beställt detta...



Kanske kommer minnet tillbaka om jag kollar var det kommer ifrån...



Aha! Undrar vem som är min hemliga tomte...



Avslutar med ett obligatorisk bodyshot :) Perfekt storlek, stort tack hemliga (fan)Tom(t)en!

 

nissehult

Patek
2-Faktor
När jag kom hem från jobbet så såg jag att tomten hade krypt ner för skorstenen och lämnat ett paket åt mig... Och vad fanns då i det?

Jo, en trevligt diskret dressare och en uppsättning sommarkläder i säsongens hetaste färger. Tack så mycket tomten, kul paket. Detta är min första Casio.

DSCF2400.JPG


DSCF2401.JPG
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Låg att paket och väntade idag. Jaha... Vad har jag nu beställt som jag glömt att jag beställt? Slet upp det och kollade, men var fortfarande minst lika frågande... Kollade om det verkligen var till mig och inte till någon granne... Jo, det står ju mitt namn, men inte fan har jag något minne att jag beställt detta...



Kanske kommer minnet tillbaka om jag kollar var det kommer ifrån...



Aha! Undrar vem som är min hemliga tomte...



Avslutar med ett obligatorisk bodyshot :) Perfekt storlek, stort tack hemliga (fan)Tom(t)en!

Snygg tröja. Jag känner igen det där ansiktet... :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Känner mig hemsk. Skulle skickat för två dagar sen men kön var för lång för att jag skulle hinna till jobbet så har inte haft tid. På väg till matbutiken nu för att skicka iväg paketet iaf och håller tummarna att det kommer fram i tid
 

CCB

Cartier
2-Faktor
Känner mig hemsk. Skulle skickat för två dagar sen men kön var för lång för att jag skulle hinna till jobbet så har inte haft tid. På väg till matbutiken nu för att skicka iväg paketet iaf och håller tummarna att det kommer fram i tid
Samma här, har själv varit på resa och kom hem precis. Mitt lämnar också med express ikväll :)
 

Poppe

Cartier
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Blev tvångskommenderad till Norge i veckan och har skickat mitt nu på morgonen.
Men min klapp kom igår. Tackar för det, blir perfekt till vårens golfrundor. Enda nackdelen är att jag känner mig lite tvingad att köpa en omega nu ;)
Kanonkul initiativ @AdamST och bra styrt.
Chokladen var redan slut när bilden togs och det sista vet jag pinsamt nog inte riktigt vad det är. En boettöppnare?
Tusen tack igen. God jul.
 
Topp