Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Hublot med bilhandlarhäng - ovanligt.Wristshot på min SSklapp.
![]()
Hublot passar mig.![]()
Samma för migHar inte fått något paket ännu. Jag som varit så snäll![]()
Why??????Alla som inte fått sin present borde ge sig till känna efter jul. Sen ska deras Secret Santa hängas ut och skämas. Skampåle. Stupstock. Dumstrut. Borde också få böta. Minst en flaska champagne.
För att jag säger det.Why??????![]()
OKEJFör att jag säger det.
Snygg tröja. Jag känner igen det där ansiktet...Låg att paket och väntade idag. Jaha... Vad har jag nu beställt som jag glömt att jag beställt? Slet upp det och kollade, men var fortfarande minst lika frågande... Kollade om det verkligen var till mig och inte till någon granne... Jo, det står ju mitt namn, men inte fan har jag något minne att jag beställt detta...
![]()
Kanske kommer minnet tillbaka om jag kollar var det kommer ifrån...
![]()
Aha! Undrar vem som är min hemliga tomte...
![]()
Avslutar med ett obligatorisk bodyshotPerfekt storlek, stort tack hemliga (fan)Tom(t)en!
![]()
Är ju det som är hela grejenBörjar se ett mönster.... Nästan alla paket innehåller nått klock relaterat, konstigt![]()
Samma här, har själv varit på resa och kom hem precis. Mitt lämnar också med express ikvällKänner mig hemsk. Skulle skickat för två dagar sen men kön var för lång för att jag skulle hinna till jobbet så har inte haft tid. På väg till matbutiken nu för att skicka iväg paketet iaf och håller tummarna att det kommer fram i tid
Ah, en äggkokartimer. Helt suverän uppfinning if I may say so myself.Tack tomten
![]()
Om det ens är en nackdel? Bättre skäl finns ju inte för att lätta på lädret.