Surt att inte få ngt! Julen börjar kännas ganska passerad... Hade det fallit på min lott att skicka julklapp till @Gummo hade du fått ett klockarmband av abborrskinnÅ jag har inte fått nåt. Skitsamhälle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Surt att inte få ngt! Julen börjar kännas ganska passerad... Hade det fallit på min lott att skicka julklapp till @Gummo hade du fått ett klockarmband av abborrskinnÅ jag har inte fått nåt. Skitsamhälle...
Haha, det hade vart nåt!Surt att inte få ngt! Julen börjar kännas ganska passerad... Hade det fallit på min lott att skicka julklapp till @Gummo hade du fått ett klockarmband av abborrskinn![]()
Gunvor Gunvor Gunvor... Du har säkert bara glömt av vart du la paketet!Å jag har inte fått nåt. Skitsamhälle...
Hej! Allt har en logisk förklaring. Idag släppte SÄPO en bild på förövaren som smusslat bort de paket som skulle till dem som inte postat någon öppning.Å jag har inte fått nåt. Skitsamhälle...
Jag fick en påse brunt pulver av @eriksson850 men det har jag rökt upp. Annars har det varit tomt i lådan...Gunvor Gunvor Gunvor... Du har säkert bara glömt av vart du la paketet!
Du lär ju inte ha mått så bra (missade kanske hela julen?) om du rökte ceriumoxidJag fick en påse brunt pulver av @eriksson850 men det har jag rökt upp. Annars har det varit tomt i lådan...
Det var ju tråkigt att höra! Ska se om jag kan leta upp något fint till digJag fick en påse brunt pulver av @eriksson850 men det har jag rökt upp. Annars har det varit tomt i lådan...
Jag har kvar det blåa läderbandet tack Margot men du ska inte ta av din pensionDet var ju tråkigt att höra! Ska se om jag kan leta upp något fint till dig
Ahh, det var därför! Nu fattar jag varför det brände så jävligt!Du lär ju inte ha mått så bra (missade kanske hela julen?) om du rökte ceriumoxid![]()
Hahaha, underbart! Stor humor!eftersom jag inte skulle vara hemma där jag bor i vanliga fall beslutade jag mig för att det skulle skickas till brorsan som bor i Sthlm där jag även ska fira jul i år. Så här såg den konversationen ut:
![]()
![]()
![]()
Så, som ni kanske förstod hade brorsan öppnat min julklapp, han fick en fin lavett när jag anlände förra fredagen.... Nåväl, här är julklappen, min första G-shock faktiskt, bärs betydligt bättre än vad jag trodde den skulle göra.:
![]()
![]()
Haha, jag hade faktiskt större förhoppningar om borsan, han pluggar ju för tusan matte diskret just nu. Men sunt förnuft saknar han däremot...Hahaha, underbart! Stor humor!
Även julrimmet var stor humor..
Hehe, skrattar varje gång jag läser..Haha, jag hade faktiskt större förhoppningar om borsan, han pluggar ju för tusan matte diskret just nu. Men sunt förnuft saknar han däremot...
Nu har jag fått mitt paket. Tror jag...
Postat i Malmö och jag känner inga skåningar så det är nog secret Santa.
Tack för ingenting!
![]()
Ja jag kan ju inte vara helt säker men jag tror det.Fick du ett tomt kuvert av någon här?
Bättre sent än aldrig...fick en avi igår om att jag hade ett paket att hämta ut, har ju inte beställt något,i paketet låg denna bok. Tack Secret Santa![]()
Kollat under granen?Var fan är min julklapp?!?
Inte sparka på en som ligger! Går till brevlådan med fjärilar i magen varje dag. Med tunga steg och tårar i ögonen därifrån...Kollat under granen?
Blir till att vänta på påskharen istället, kanskeInte sparka på en som ligger! Går till brevlådan med fjärilar i magen varje dag. Med tunga steg och tårar i ögonen därifrån...
Påskharen kom aldrig. Fortfarande ingen klapp! Jag som var så snäll hela 2015.Blir till att vänta på påskharen istället, kanske![]()
Posta gärna i den nya tråden, den här är från förra åretTomten har varit här!!
![]()
En massa fina grejer!
![]()
En påse från Asien!
![]()
Putsduk!
![]()
Skumtomtar!
![]()
Ett snyggt läder!
![]()
Ett däcklagningskit..?
![]()
..och ett supersnyggt brunt läder!
![]()
Monterat:
![]()
WR
![]()
Tusen tack snälla tomten![]()
Röven också, tog ju en evighet att pilla in alla bilder med mobilen...Posta gärna i den nya tråden, den här är från förra året![]()
Jag kommer bumpa den här tråden en gång om året tills jag får min julklapp från 2015. Om jag dör står det i mitt testamente att dödsboet ska fortsätta bumpa en gång om året tills de får det som rättmätigen är mitt.Finns alltid någon dåre som bumpar gamla trådar, i det här fallet en påskhare som med all rätt uteblev.![]()
Låter vettigtJag kommer bumpa den här tråden en gång om året tills jag får min julklapp från 2015. Om jag dör står det i mitt testamente att dödsboet ska fortsätta bumpa en gång om året tills de får det som rättmätigen är mitt.
Helt rätt. Vid behov hjälps vi åt och sätter upp en bump-loop, 1 gång om dagen 1 dec - 24 decJag kommer bumpa den här tråden en gång om året tills jag får min julklapp från 2015. Om jag dör står det i mitt testamente att dödsboet ska fortsätta bumpa en gång om året tills de får det som rättmätigen är mitt.