• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Å jag har inte fått nåt. Skitsamhälle...
Hej! Allt har en logisk förklaring. Idag släppte SÄPO en bild på förövaren som smusslat bort de paket som skulle till dem som inte postat någon öppning.

karl-bertil-jonsson.jpg
 

Solvik

Silver
eftersom jag inte skulle vara hemma där jag bor i vanliga fall beslutade jag mig för att det skulle skickas till brorsan som bor i Sthlm där jag även ska fira jul i år. Så här såg den konversationen ut:
image.jpeg
image.png
image.png

Så, som ni kanske förstod hade brorsan öppnat min julklapp, han fick en fin lavett när jag anlände förra fredagen.... Nåväl, här är julklappen, min första G-shock faktiskt, bärs betydligt bättre än vad jag trodde den skulle göra.:
image.jpeg
image.jpeg
Hahaha, underbart! Stor humor!
Även julrimmet var stor humor..
 

mofo

Guld
2-Faktor
Många paket som verkar ha försvunnit, blir inte förvånad. Synd att vissa blev utan.
"Jag ansvarar inte för tomtens slarv"
 

Higgis

Basic
fick en avi igår om att jag hade ett paket att hämta ut, har ju inte beställt något,i paketet låg denna bok. Tack Secret Santa
DSC_1779.JPG
 

P-vakten

Diamant
2-Faktor
Jag kommer bumpa den här tråden en gång om året tills jag får min julklapp från 2015. Om jag dör står det i mitt testamente att dödsboet ska fortsätta bumpa en gång om året tills de får det som rättmätigen är mitt.
Helt rätt. Vid behov hjälps vi åt och sätter upp en bump-loop, 1 gång om dagen 1 dec - 24 dec ;)
 
Topp