Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag fått mitt paket. Tror jag...
Postat i Malmö och jag känner inga skåningar så det är nog secret Santa.
Tack för ingenting!
![]()
Certinan blev riktigt snygg på perlon!Jag fick ett paket i fredags, men hade dator först nu. Tack snälla hemliga tomte!![]()
![]()
![]()
![]()
ÄNTLIGEN!!! Mitt paket har tydligen legat på posten några dagar. Fick inte avin förrän igår em. Men nu så!! Fint paket dessutom..
![]()
Hmmm.. Snirklig handstil? Tyder på kreativa eller feminina anlag?! Eller både och?
Rycker genast av papperet.. Va? En ljudklapp?
![]()
Nä så enkelt kan det knappast vara.. Öppnar vidare..
Men va faan?! Den där bilden känner jag ju igen??!! Fin låda!!
![]()
Mycket fin låda till och med!! Vilken underbar Julfärg på bandet!!! Som jag skrev innan.. Kreativt! Mycket kreativt!
![]()
Shit pommfritt!! Denna tomte har gått all in!! Verkligen all in!! Kan det vara så att min dragning mot orange framgått så tydligt?!
![]()
Va faan kan det vara?!?!
Jo en sån här..!!
![]()
Inte många som kan njuta av snöfall över sin PO chrono denna Jul. I alla fall inte i mina trakter
Stort stort tack till min Secret Santa!! Denna klapp måste gå till historien som en av de mest personliga OCH kreativa någonsin!!
Bara ett problem... Nu blev jag sugen på att byta klocka...!;-)
Återigen STORT STORT tack!!
Inte då!! Den åker av ganska lätt faktiskt. Tror nog det är bilden som luras en smula. Men för ett par år sedan var det värre. Då var det typ 13kg mer än nu@RicVin Du måste ta ut din vigselring (alternativt spara på julmaten, men hur kul är det?).
Fy vad taskigt. Någon blir nog utan julklapp i morgon.Nu har jag fått mitt paket. Tror jag...
Postat i Malmö och jag känner inga skåningar så det är nog secret Santa.
Tack för ingenting!
![]()
Härlig tejpHämtade mitt paket igår men blir öppning imorgon!
![]()
Hoppas mitt paket kommit fram, skickades i söndags kväll![]()
Äntligen.
Julstöket och fyraårs-kalaset avklarat. Hela familjen samlad på landet. Brasan tänd. En stunds lugn egentid.
Fin julklapp från @secretsanta!
![]()
Fram med saxen och ut tittar lite trevlig bubbelplast, perfekt som leksak till bebisen...
![]()
NO FRIKKIN' WAY???
En ny klocka?? En stål-Seiko med vit tavla, skitsnygg och i jättebra skick!!
(Det krävs nog lite kontext här, så att min entusiasm inte misstas för ironi av Er ungdomar: Jag hamnade i ekonomiskt trubbel för snart ett år sen, fick sälja av alla klockor och har haft köpstopp sen dess. Min samling består av två defekta Omegor, en gammal Citizen, en Orient och lite mögel... That's it! Så ja, jag blev genuint uppspelt..!!)
![]()
Originalband!!
![]()
Som ros på denna redan smaskiga juletårta låg det med ett sprillans nytt Hirschband i äkta alligatorprägel. Supersnyggt!
![]()
Som en ytterligare bonus visar det sig nu att den håller tiden helt ok och fungerar som den ska! I love it!!
Den är numera min favorit- och vardagsklocka!!!
![]()
Den passar helt perfekt till julstämningen, och den rödbruna färgen i bandet matchar min Martell framför brasan alldeles utmärkt...
![]()
Stort TACK till årets utan tvekan bästa Secret Santa!! Med hopp om julefrid och mellandagsfynd!!
/ Calle
Perfekt skick!! Någon som kan ref på denna skönhet?