• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

Sådärja, idag hämtades paketet ut
image.jpeg

Haha någon slog in det matchandes mitt oerhört fåniga nic.
image.jpeg

Grymt innehåll! Stort tack Secret Santa
image.jpeg

Jag hann inte få mitt paket innan jag åkte till Singapore för att fira jul med familjen. Så förhoppningsvis har jag något att hämta ut den 5e när jag är tillbaka. Så för mig blir det en sen öppning:)

eftersom jag inte skulle vara hemma där jag bor i vanliga fall beslutade jag mig för att det skulle skickas till brorsan som bor i Sthlm där jag även ska fira jul i år. Så här såg den konversationen ut:
image.jpeg
image.png
image.png

Så, som ni kanske förstod hade brorsan öppnat min julklapp, han fick en fin lavett när jag anlände förra fredagen.... Nåväl, här är julklappen, min första G-shock faktiskt, bärs betydligt bättre än vad jag trodde den skulle göra.:
image.jpeg
image.jpeg

eftersom jag inte skulle vara hemma där jag bor i vanliga fall beslutade jag mig för att det skulle skickas till brorsan som bor i Sthlm där jag även ska fira jul i år. Så här såg den konversationen ut:
image.jpeg
image.png
image.png

Så, som ni kanske förstod hade brorsan öppnat min julklapp, han fick en fin lavett när jag anlände förra fredagen.... Nåväl, här är julklappen, min första G-shock faktiskt, bärs betydligt bättre än vad jag trodde den skulle göra.:
image.jpeg
image.jpeg
Hahaha din brorsa är ju för skön!

Hoppas innerligt att det ligger ett fint paket och väntar när jag kommer hem från Indien 1/1.

Och än mer hoppas jag att få en paketlösning av det jag skickade, snarast!
Börjar bli orolig...

image.jpeg
image.png
image.png

image.jpeg
image.jpeg
Härlig brorsa! haha

Sätter mitt hop till tomten nästa år.
Vore roligt att veta om mitt paket kommit fram.
Hur brukar ni göra? Är det stackars AdamST man ska be kolla om paketen kommit fram?

Tillbaka
Topp