Då kom äntligen paketet efter mycket om och men . Skönt att få vara med i Pamiljen igen.
Grattis! Logos är riktigt läckra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kom äntligen paketet efter mycket om och men . Skönt att få vara med i Pamiljen igen.
Wohoo, stort grattis!!
Jo, den är i nyskick trots att den är 5 år gammal. Min förra panna var tre månader gammal när jag köpte den och den hade då en ding på ena bandhornet samt lite mindre repor.Grattis!! Ser ju ut att vara i riktigt bra skick också
Grattis! Logos är riktigt läckra
Grattulerar! Zero är riktigt bra...Då kom äntligen paketet efter mycket om och men . Skönt att få vara med i Pamiljen igen.
Hej! Min första post på klocksnack, och vad bättre då än en paketöppningspost!? Jag har lurkat här sedan förra hösten när jag hade min 312a på service i runt 2 månader. Bilderna på klocksnack blev en liten tröst i väntan på min klocka. Men efter 9(!) år med min klocka väcktes också ett sug efter en ny klocka. Jag hade prövat ett gäng Submersibles och var rätt inne på en 1305 eller 692.Definitivt ville jag kliva upp till 47 mm. Så min plan var att sälja 312an på blocket och sen se vad som dök upp.
Men blocket funkade väl inte så bra… Och jag började vela lite, jag ville nog ändå ha en sandwich-tavla och de klassiska Panerai siffrorna, vad ska man köpa då?
Efter ett par månader med klockan på blocket blev jag less och kontaktade jag en handlare (Blowers Jewelers) och föreslog en bytesaffär. Förslaget togs väl emot och i går ringde det på dörren!
Och långt där inne var den, min Fiddy!
Så sjukt nöjd, lite ovant att skruva upp sin klocka, men det kommer nog bli en trevlig del av morgonrutinerna.
Tack så mycket! Går som på moln fortfarande =)Brukar bara likea unboxings som ett sätt att gratta - men med denna helt sjuka entre måste jag så klart skriva några ord.
Stort grattis till en av de mest magiska pannorna därute!
Härligt! Men kattrackarn verkar måttligt imponeradKom hem från Finska Kongo precis och där ligger ett paket med lite Panerai relaterat innehåll...
(Katten var också glad att kungen var hemma igen, så han lät mig inte vara alls...)
plats för mina OEM band och Panerai 663 om den nu inte är på armen.
Tack @oddface!!
- Den får 5 stek-PANNOR av 5 möjliga.
Jag sade ju inget in Korntången som jag har för att mina band ännu är så hårda så att skruven till låset kräver lite milt-våld.
Han ville nog bara ha lite uppmärksamhet. Men den stal du och våran klockrulle... hehe. Swish kommer nu! Stort tack vännen! Känns bra att vara kittat igenHärligt! Men kattrackarn verkar måttligt imponerad
Oooh j så spännande !Fick ett paket från en Panerai boutique nere i Europa idag
.
Otroligt bra, stort grattis kompisFick ett paket från en Panerai boutique nere i Europa idag
.
Stort grattis! Jag ser fram emot att få klämma på den på onsdagFick ett paket från en Panerai boutique nere i Europa idag
.
Stort grattis !!! Sjukt bra !
.. och så ny och frsäch Ser fram emot att se den åldras, se till att posta mycket bilder så vi får följa patineringen
Asså, assssssååååååå!!!
Wohoa. Storleksskillnad mot din andra panna Gött
Sjukt bra! Stort grattis!
Grattis! Min har just vandrat vidare så trevligt att det kommer in en ny
Mycket fin, gratulerar!
Snyggt, gratulerar!
En Panerai Pam00002 uttagen i Italien och i en av min italienska familjs städer NAPOLI
Snyggt, gratulerar!
Bravissimo!
En Panerai Pam00002 uttagen i Italien och i en av min italienska familjs städer NAPOLI
Bravissimo!
Congratulazioni!
Prego!