Congratulations!
En Panerai Pam00002 uttagen i Italien och i en av min italienska familjs städer NAPOLI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Congratulations!
En Panerai Pam00002 uttagen i Italien och i en av min italienska familjs städer NAPOLI
Congratulations!
Stort grattis!
Stort grattis!!
Mycket bra, grattis!!
411 alltså. Det var ingen dålig ingång. Hur gick det till? Grattis.Har aldrig provat en panna, men smugit omkring här på paneristi och blivit sugen så nu fick jag tummarna loss!
Får man vara med och leka här nu ?
GrattisHar aldrig provat en panna, men smugit omkring här på paneristi och blivit sugen så nu fick jag tummarna loss!
Grattis
Tack!411 alltså. Det var ingen dålig ingång. Hur gick det till? Grattis.
Har aldrig provat en panna, men smugit omkring här på paneristi och blivit sugen så nu fick jag tummarna loss!
Original och original. Sure. Marina är att det är subsekund, för övrigt. Och Luminor att det är med kronskydd, typ, men det finns gamla historiska undantag.Tack!
Gillade att det stod LUMNIOR MARINA, lite mer åt originalet (vad jag förstått det som? Rätta mig gärna) sen tänkte jag att det var kul med en udda fågel Köpte den från en handlare i Italien
Okej intressant, behöver lära mig lite!Original och original. Sure. Marina är att det är subsekund, för övrigt. Och Luminor att det är med kronskydd, typ, men det finns gamla historiska undantag.
Du kanske känner till att det finns ett rejält gäng Luminor Marina Boutique Editions som har samma framsida men olika baksidor?
Jag har brodern, en 416, Beverly Hills Edition.
Stort grattis och välkommen!Har aldrig provat en panna, men smugit omkring här på paneristi och blivit sugen så nu fick jag tummarna loss!
Tack! Det känns bra att komma in i värmenStort grattis och välkommen!
Stiligt val av klocka!Har aldrig provat en panna, men smugit omkring här på paneristi och blivit sugen så nu fick jag tummarna loss!
Tack! Väldigt nöjd med den!Stiligt val av klocka!
Grattis och välkommen att leka!
Stört grattis och välkommen åter!Hej gott folk. Somliga kanske minns mig i Panerai-tråden.
Jag har varit otrogen något år. Tidigare hade jag en 425 som jag höll kär. Sedan dess har det kommit och gått Hublot och 4 st Rollar.
Det knäppaste av allt är att jag köpte samma Rolle 2 gånger. En Explorer 2. Snacka om att vara störd. Så kan man ju inte hålla på...
Nog om det. Nu skaffade jag iaf en sån här:
Hej gott folk. Somliga kanske minns mig i Panerai-tråden.
Jag har varit otrogen något år. Tidigare hade jag en 425 som jag höll kär. Sedan dess har det kommit och gått Hublot och 4 st Rollar.
Det knäppaste av allt är att jag köpte samma Rolle 2 gånger. En Explorer 2. Snacka om att vara störd. Så kan man ju inte hålla på...
Hej gott folk. Somliga kanske minns mig i Panerai-tråden.
Det är ett litet skämt angående att köpa samma klocka 2 gånger. Det är en 425Grymt snygg, stort grattis ! Referens på den ?
Bra där!
Nu är man tillbaka in i ”värmen” igen har tidigare haft 380,112,024 och nu blev de en 005.
Hitta den på blocket men han bodde i Sthlm och jag på Gotland (var inte medlem på ks och inga tidigare ref. På försäljningar)men efter lite pm med @Palenkovich så ställde han upp på direkten med att hämta upp klockan och samma dag paketera och skicka den till mig stoooort tack
Glimrande, sitter som en smäck!
Nu är man tillbaka in i ”värmen” igen har tidigare haft 380,112,024 och nu blev de en 005.
Hitta den på blocket men han bodde i Sthlm och jag på Gotland (var inte medlem på ks och inga tidigare ref. På försäljningar)men efter lite pm med @Palenkovich så ställde han upp på direkten med att hämta upp klockan och samma dag paketera och skicka den till mig stoooort tack
Stort grattis! ..och bra jobbat som vanligt @Palenkovich ! <3 Pamily
Riktigt tacksam för hjälpen skulle de va en gtg på Gotland i framtiden (hoppas hoppas) så lovar jag att göra allt jag kan för att styra upp de braStort grattis! ..och bra jobbat som vanligt @Palenkovich ! <3 Pamily
Grattis till fin klocka, sitter riktigt bra!
Snyggt, det där är en mycket bra modell tycker jag!