Hahaha bra där. Ger den till nyårEverytime I try to get out.. they pull me right back in!
#510 #backintheclub
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha bra där. Ger den till nyårEverytime I try to get out.. they pull me right back in!
#510 #backintheclub
Har du kvar din Jimmy Åkesson? Länge sen jag såg dig ha den!Varför skulle du vilja byta skjorta? Den där är ju ”klockren”...
Självklart?! Den är en favorit. Men den har en paus nu då jag håller på att brodera över alla jävla blommor som får dig och @Denke att associera så jävla galet!!!Har du kvar din Jimmy Åkesson? Länge sen jag såg dig ha den!
HahahSjälvklart?! Den är en favorit. Men den har en paus nu då jag håller på att brodera över alla jävla blommor som får dig och @Denke att associera så jävla galet!!!
Underbart!https://chrono24.app/panerai/lumino...tic--id13288845.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
bild 5/11 säljer ju klockan
https://chrono24.app/panerai/lumino...tic--id13288845.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
bild 5/11 säljer ju klockan
Grattis!Då var den här Lagom till nyår! Några tips på vart man kan fixa ett snyggt läderband? Gärna original.
Då var den här Lagom till nyår! Några tips på vart man kan fixa ett snyggt läderband? Gärna original.
https://klocksnack.se/threads/straps-till-panerai.124615/Då var den här Lagom till nyår! Några tips på vart man kan fixa ett snyggt läderband? Gärna original.
Då var den här Lagom till nyår! Några tips på vart man kan fixa ett snyggt läderband? Gärna original.
Tack, problemet är att vi stora gossar knappt kan ha normala band och herr paparazzis band är lite korta tyvärr
Därför gav jag honom 2 alternativTack, problemet är att vi stora gossar knappt kan ha normala band och herr paparazzis band är lite korta tyvärr
Snart skidtur... blir friskt!
Jag har varit lite slö gällande bilder på mitt senaste förvärv och jag är ingen vidare fotograf, med det sagt här kommer några bilder på 1055:an.
ps. Tomaten? Varför inte
Jag har varit lite slö gällande bilder på mitt senaste förvärv och jag är ingen vidare fotograf, med det sagt här kommer några bilder på 1055:an.
ps. Tomaten? Varför inte
Japp och ett velcro men jag tyckte att det blev för mycket grönt så jag drog till med ett svart också.Visst fick man ett grönt strap till också?
Jag får försöka, är som sagt ingen hejare på fotografering och har uttömt det mesta av mina fotoegenskaperSer riktigt trevlig ut, ta några bilder utan direkt ljus på sen
Japp och ett velcro men jag tyckte att det blev för mycket grönt så jag drog till med ett svart också.
Jag får försöka, är som sagt ingen hejare på fotografering och har uttömt det mesta av mina fotoegenskaper