Målade index, så skillnaden är inte då stor från din 005a..111a?
Hör av dig sen när det är flipp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målade index, så skillnaden är inte då stor från din 005a..111a?
111a?
Hoppas det går smärtfrittActually.. en 001
Men den kommer att åka tillbaka till säljaren. Vid uppdrag noterade jag att det "klonkade" lite lätt inne i boetten. Vid närmare titt så ser jag att tavlan rör sig så jag antar att urverket inte sitter som det ska :/ Kanske är en easy fix men känns inte värt att chansa.
Så jäkla läcker
PAM602
Så jäkla läcker
PAM602
Finns alltså Rubber B även till Panerai? Fick för mig att det bara var till Rolex.
Smiter ju åt perfekt. Ser bra ut tycker jag!
hej
efter att ha läst den här tråden blir man ju sugen.
funderar på att köpa en panerai 112 i bra bruksskick. vad är rimligt pris för en oservad/servad?
förutsatt att den är komplett med box etc.
det kanske tom är någon här som vill sälja sin?
Bingoraalf hur går det för dig med den Danska handlaren?
Har du fått tillbaka dina pengar, och har du hittat något nytt att köpa?
Jorå, en hel del bråk efter tråden och han ville tvinga mig att betala dedär fraktkostnaderna jag pratade om tidigare men jag surna till lite. Mailade och läxa up lite om köbeloven (jag kan faktiskt läsa danska(!)) och efter det så kröp det ju fram att han har retursedlar så jag slapp frakten... all in all så postade jag tillbaka klockan igår och går totalt back -900 kr på denna fadäsen
Letar på pam 372, 605 och kanske något annat men hittar inte riktigt något som lockar... kanske en c-dweller, din kändes riktigt gedigen när jag provade den
Ok, då hoppas jag pengarna sitter på ditt konto någon gång nästa vecka!
372:an sitter som gjuten på armen, så min rekommendation är definitivt att leta upp en annan 372:a, speciellt innan plexiglaset ersätts med safir på kommande modeller!
Fyfan! Det skulle man ha gjort. Tokfin, vet någon vad den listar?David Eriksson kan du inte gå in och köpa en 602:a om du är kvar i Florens
TjenaFyfan! Det skulle man ha gjort. Tokfin, vet någon vad den listar?