• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Screenshot_20250102_164908_Gallery.jpg

Myser på hotell med nyförvärvet. Så nöjd över att åter vara Panerai-ägare!

Tack @Pentann
Trevligheter! Stort grattis!

Någon som har koll på om det går att köpa toppen till oem mejseln som kommer med? Har nu lyckats ha sönder två st :( börjar få slut på dem nu

Grattis! Dom är fördjävliga att gå in men sen har du världens skönaste kängor som håller 20år med lite kärlek och omsorg.
Tack för bra info. Blev sugen på att testa men mht att jag kanske använder kängor 5-10 ggr/år kanske jag ska välja något enklare. Annars lär det ta flera år att bara gå in skorna

Researchade red wings. Blev kär. Behövde nya vinterskor & höstskor. Blev ett köp 🎉 Iron rangers i copper 😎
IMG_5915.jpeg
Grattis! Dom är fördjävliga att gå in men sen har du världens skönaste kängor som håller 20år med lite kärlek och omsorg
Tack för bra info. Blev sugen på att testa men mht att jag kanske använder kängor 5-10 ggr/år kanske jag ska välja något enklare. Annars lär det ta flera år att bara gå in skorna
Men dom är sjukt snygga också!

Vart i landet bor du när du bara har behov 5-10ggr/år? Om du använder så sällan så håller dom säkert 50 år. Lite trist för redan 15 år är lång tid att vänta innan man kan lämna dom till @oddface för att få band uppsydda av dom.

Vart i landet bor du när du bara har behov 5-10ggr/år? Om du använder så sällan så håller dom säkert 50 år. Lite trist för redan 15 år är lång tid att vänta innan man kan lämna dom till @oddface för att få band uppsydda av dom.
Handlar inte så mycket om geografi eller väderlek dessvärre. Har lite bekymmer med fötterna så traskar i princip bara runt i sneakers sedan några år.

Men galet snygga är de onekligen.

Tillbaka
Topp