Trevligheter! Stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligheter! Stort grattis!
Det va så lite så. 422an är väldigt väldigt bra
Snyggt!
Menar du själva mejsel delen så finns det att köpa, jag köpte på Nymans för ngt år senNågon som har koll på om det går att köpa toppen till oem mejseln som kommer med? Har nu lyckats ha sönder två st börjar få slut på dem nu
Precis, bara "bitsen"Menar du själva mejsel delen så finns det att köpa, jag köpte på Nymans för ngt år sen
Köp en riktig skruvmejsel på typ Hornbach istället!Precis, bara "bitsen"
Detta måste vara den givna klockan om man vill ha vit tavla, grymt fin. Hittar inget pris i SEK. ligger den på dryga 60k?God jul på er!
Lite bilder på PAM1087 som jag återigen provade hos Panerai Stockholm i veckan. Vilken fantastisk tavla
Vem kniper den denna gång?
67800Detta måste vara den givna klockan om man vill ha vit tavla, grymt fin. Hittar inget pris i SEK. ligger den på dryga 60k?
Jag tar över stafettpinnen . Kortburk o hyttekos i stugan efter skitskidåkning.En vecka oavbrutet på handleden.
Tur att man är hemma imorgon igen så att man får byta.
Som sagt i Zürich med ett Swissammo från bäste bandmakaren @oddface såklart!På handleden typ hela 2024, med undantag av festligare tillfällen. Just nu är vi i Zürich sedan juldagen.
Som matchar mina Red Wings rätt bra.Som sagt i Zürich med ett Swissammo från bäste bandmakaren @oddface såklart!
Bra klocka, bra band, bra skor… och du är ju bra du meSom matchar mina Red Wings rätt bra.
Den är löjligt bra.
Researchade red wings. Blev kär. Behövde nya vinterskor & höstskor. Blev ett köp Iron rangers i copperSom matchar mina Red Wings rätt bra.
Gillar även 176 men den här är nog min favorit, jag vill ha målade index på bettarini och det går iof att få även på 176 G-serie.Den är löjligt bra.
Kan sakna min 176:a emellanåt men frågan är om inte Marinan är ett litet strå vassare.
Grattis! Dom är fördjävliga att gå in men sen har du världens skönaste kängor som håller 20år med lite kärlek och omsorg.Researchade red wings. Blev kär. Behövde nya vinterskor & höstskor. Blev ett köp Iron rangers i copper
Tack för bra info. Blev sugen på att testa men mht att jag kanske använder kängor 5-10 ggr/år kanske jag ska välja något enklare. Annars lär det ta flera år att bara gå in skornaGrattis! Dom är fördjävliga att gå in men sen har du världens skönaste kängor som håller 20år med lite kärlek och omsorg.
Grattis! Dom är fördjävliga att gå in men sen har du världens skönaste kängor som håller 20år med lite kärlek och omsorgResearchade red wings. Blev kär. Behövde nya vinterskor & höstskor. Blev ett köp Iron rangers i copper
Men dom är sjukt snygga också!Tack för bra info. Blev sugen på att testa men mht att jag kanske använder kängor 5-10 ggr/år kanske jag ska välja något enklare. Annars lär det ta flera år att bara gå in skorna
Vart i landet bor du när du bara har behov 5-10ggr/år? Om du använder så sällan så håller dom säkert 50 år. Lite trist för redan 15 år är lång tid att vänta innan man kan lämna dom till @oddface för att få band uppsydda av dom.Tack för bra info. Blev sugen på att testa men mht att jag kanske använder kängor 5-10 ggr/år kanske jag ska välja något enklare. Annars lär det ta flera år att bara gå in skorna
Handlar inte så mycket om geografi eller väderlek dessvärre. Har lite bekymmer med fötterna så traskar i princip bara runt i sneakers sedan några år.Vart i landet bor du när du bara har behov 5-10ggr/år? Om du använder så sällan så håller dom säkert 50 år. Lite trist för redan 15 år är lång tid att vänta innan man kan lämna dom till @oddface för att få band uppsydda av dom.