Grym!PAM 422
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!PAM 422
Det finns många referenser, men om vi ser till den stora mängden pannor som vi som hänger här köper så är andelen med positiv värdeökning liten.Finns massor.. Tänk bla. i termer av Fiddy, 217, 368, 232, 249/448 osv. osv..
Hoj hoj, Omega- och Tudor-frälst här, som börjat snegla på Panerai på sistone.
En liten fundering: om jag gillar Luminor och tycker att det är rackarns trevligt med borstade boetter, har jag några andra val än titan, eller finns det (utgångna?) stålreferenser jag borde spana efter?
Stort plus för subsekund som ersätter index kl 9. Finns inte borstad stålboett är subsekund en punkt på måste-listan
564 i titan... (som för övrigt skall säljas)Hoj hoj, Omega- och Tudor-frälst här, som börjat snegla på Panerai på sistone.
En liten fundering: om jag gillar Luminor och tycker att det är rackarns trevligt med borstade boetter, har jag några andra val än titan, eller finns det (utgångna?) stålreferenser jag borde spana efter?
Stort plus för subsekund som ersätter index kl 9. Finns inte borstad stålboett är subsekund en punkt på måste-listan
564 i titan... (som för övrigt skall säljas)
Inte läge för mig att handla just nu, men alltid velat testa på Panerai och 564 är mmm mmm mmm!564 i titan... (som för övrigt skall säljas)
1312 och 312 har borstad boett och är i stål. Lite utanför den tavla du tänkt dig.Hoj hoj, Omega- och Tudor-frälst här, som börjat snegla på Panerai på sistone.
Tack @mårt med flera, 312 var inte så dum ändå!1312 och 312 har borstad boett och är i stål. Lite utanför den tavla du tänkt dig.
Här är lite mått och referensbilder. https://www.bernardwatch.com/Panerai/Luminor-1950-3-Days-Automatic/PAN2050Tack @mårt med flera, 312 var inte så dum ändå!
Tack bro, synd att du inte kan deltaHa det grymt idag
Tack bro, synd att du inte kan delta
Du måste vara sjukt deffadMm hade gärna kommit, men 6 dagars feber har satt sina spår
Du måste vara sjukt deffad
Han är det, har känt på honom
Han är det, har känt på honom
Inga bilder när mästarfotografen är på semester.Ha det så jävla nice ikväll grabbar. Räknar med mycket bilder i tråden. Blir byte till gummi idag för min del.
Vilken fantastisk bild.
Summer Ready
Ett riktigt killer shot...!
Summer Ready
Wow!
Summer Ready
Summer Ready
Välkommen tillbaka! Återvänder med stil ser jag.Heeelllo Panheadz! Im back för satan!
Har ni haft det bra? Det har vart 7 kalla månader!
Pam372
Riktigt snygg entré! Sålde nyss min... FAN!Heeelllo Panheadz! Im back för satan!
Har ni haft det bra? Det har vart 7 kalla månader!
Pam372
Summer Ready