Bättre än 43000?Ser väldigt bra ut men jag finns i Stockholm och jag ska till Italien snart och där kan jag får än bättre pris via de kontakter jag har. Återkommer om det skulle skita sig!
Ta tre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre än 43000?Ser väldigt bra ut men jag finns i Stockholm och jag ska till Italien snart och där kan jag får än bättre pris via de kontakter jag har. Återkommer om det skulle skita sig!
Ja något, utan massa extra band men i toppskick utan täcken på använd.Bättre än 43000?
Ta tre!
"Använd" är ju halva grejenJa något, utan massa extra band men i toppskick utan täcken på använd.
Så sant men jag vill helst göra dingsen själv så att jag har historian."Använd" är ju halva grejen![]()
"Åh, jag minns den här dörrkarmen på jobbet 2014 som om det var igår..."Så sant men jag vill helst göra dingsen själv så att jag har historian.
Vem behöver en kronograf eller vridringar? Gäller ju bara att starta matlagningen i rätt tid!
![]()
Lunch på Mathias Dahlgren ser jag. Härligt!
Exakt lite så, fick dock veta imorse att det ex som jag var inne på tyvärr gick till en annan ägare igår eftermiddag. kan dock få köpa en ny 2017 för 46000kr istället. Kanske kan vara värt det för att få en ny!"Åh, jag minns den här dörrkarmen på jobbet 2014 som om det var igår..."![]()
Kan du skicka mig lite mer bilder och info?Utan tvekan 590, den är väldigt mysig..att jag sedan har en sådan att sälja för ett riktigt bra pris är ju med ett plus![]()
Barnen älskar det iaf, inte säker på att de skulle äta något på Mathias Dahlgrens meny
Jag däremot skulle gärna låta någon annan laga maten!
Jag bär på höger och där sitter Pannan perfektDestro är helt klart skönare att bära (om man bär klocka på vänster, men vem gör inte det?)
Annars tycker jag att 312 eller 320 är de optimala modellerna!
Super-stort grattis till en grym Panna!!![]()
![]()
![]()
Nu har den landat! 47mm blå kärlekse fler bilder på watchesoftranan på instagram
Även jag röstar för Pam590! Om nu Gmt känns nödvändigt så skulle jag gå för en Pam531 istället för Pam088..Går själv och funderar på att åter köpa en Pam 088 GMT som jag haft tidigare och sålde vid ett svagt ögonblick. Har dock börjat snegla även på andra modeller och fastnat för en Pam 590 8 Giorni Brevettato. Vad tycker ni? vilken tror ni håller bäst andrahandsvärde jag har en ide om att låta den gå vidare till min yngre son en vacker dag. Har sedan tidigare en annan klocka som min äldste son har önskat få överta.![]()
![]()
Skönt att höra att de ligger över och inte under det utsatta.Den har nyss stannat!
Enligt specsen ska den gå i 8 dagar/192h. Jag lyckades klämma ut 9dagar och 20h, jäkligt imponerande
![]()
Så är det!Den klassiska modellen Radiomir, känner sig hemma lika bra i kostym som skinnjacka
![]()
Panerai Radiomir Black Seal PAM388
Nu blir jag nyfikenEfter en tids inaktivitet på klockfronten har 372 åter tagit fram glöden igen. Efter en veckas bonding med 372 är slutsatsen följande: Utan tvekan en av de bästa releaserna panerai gjort i modern tid. Att denna slank under min radar är helt obegripligt.
![]()
Har ytterligare en ny panna på ingång efter att ha sålt av en annan klocka. Det är en panna som jag spanat läänge på, en udda fågel helt klart. Förhoppningsvis kommer den in på fredag![]()
De måste lämnas in hos AD, som i sin tur skickar ner de.Hur funkar det med service på Panerai? Jag har läst att de äldre ETA-verken kan servas av en vanliga urmakare (dvs. icke-AD) men gäller detsamma för de modernare in-house verken? Eller man måste lämna in dom hos AD/skicka ner till Panerai?
Tycker den blå visaren är häftig men om du stör dig på den så gå för 392 istället.Jag har sneglat ett tag på en 42mm Luminor. Valet har nu fallit på antingen en 392a eller 1392a. 1392 är lite tunnare med ett förbättrat urverk men tycker ibland att den blå sekundvisaren känns fel. Vad tycker ni? kan man ha vilken färg som helst på armband med den eller kommer det att se konstigt ut? säg ett rött armband
![]()
Det där är dock en 1359.Jag har sneglat ett tag på en 42mm Luminor. Valet har nu fallit på antingen en 392a eller 1392a. 1392 är lite tunnare med ett förbättrat urverk men tycker ibland att den blå sekundvisaren känns fel. Vad tycker ni? kan man ha vilken färg som helst på armband med den eller kommer det att se konstigt ut? säg ett rött armband