Haha störtskön!!I am back bi***** ..... I wish.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha störtskön!!I am back bi***** ..... I wish.....
Kom just på att det här borde vara varumärkesbrott.I am back bi***** ..... I wish.....
Stort grattis!Började leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Ramlade till sist in på de keramiska Luminor-modellerna och bestämde mig för PAM438/Tuttonero. Fick hem den idag och är numer medlem i Panerai-familjen.
Välkommen till familjenBörjade leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Ramlade till sist in på de keramiska Luminor-modellerna och bestämde mig för PAM438/Tuttonero. Fick hem den idag och är numer medlem i Panerai-familjen.
Fet! Grattis! Fler bilderBörjade leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Började leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Waiiiiiit a minute... Wot??I am back bi***** ..... I wish.....
Stort grattis! Sjukt nice med en Tuttonero också!Började leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Gärna, klockan är rätt fotogenisk, men det blir lätt att hela inredningen speglas i det kuperade glaset eller att att det blir en selfie Fick till ett par hyfsade bilder till.Fet! Grattis! Fler bilder
Enorma grattis. Du måste komma på ett Panerai-GTG snart.Gärna, klockan är rätt fotogenisk, men det blir lätt att hela inredningen speglas i det kuperade glaset eller att att det blir en selfie Fick till ett par hyfsade bilder till.
Grattis riktigt fet!Började leta efter en Panerai en tid tillbaka och bestämde mig att jag ville ha kronskydd, numerisk tavla, nåt annat än läderband och nåt mer exotiskt material än stål. Gärna lite mindre än 47mm också.
Tackar. Ett Panerai-GTG i Stockholms-trakten hade inte varit mig emot.Enorma grattis. Du måste komma på ett Panerai-GTG snart.
Det är på gång.Tackar. Ett Panerai-GTG i Stockholms-trakten hade inte varit mig emot.
630! Så jävla ball.PAM1000, PAM630, PAM631 eller PAM610...
1000 eller 610PAM1000, PAM630, PAM631 eller PAM610...
Mitt val föll på PAM1000 häromdagenPAM1000, PAM630, PAM631 eller PAM610... Tänkte främst köra gummi.
Mitt val föll på PAM1000 häromdagen
Gillar verkligen 630, men frågan är hur ball man känner sig under resterande tio månader av året då det inte är solsken och badbrallor för hela slanten.PAM1000, PAM630, PAM631 eller PAM610... Tänkte främst köra gummi.
I din 112 finns ett OP X. Det ska ha 56h PR. Hur gammal är klockan och hos vilka är den servad?Min Pam112 tickar bara i 36 h på en uppvridning. Visst ska dom väl gå 48h? Jag tror att klockan är servad inom 2 år. Kan man begära garanti på detta tror ni?
/ Sevve
I din 112 finns ett OP X. Det ska ha 56h PR. Hur gammal är klockan och hos vilka är den servad?
Köp min 630PAM1000, PAM630, PAM631 eller PAM610... Tänkte främst köra gummi.
Om jag får argumentera lite så köper man väl inte många andra vittavlade (ex Explorer 2) bara som sommarklockor. Betänk att det fortfarande är en Panerai dessutom med oerhört bra förmåga att sitta på många olika band.Gillar verkligen 630, men frågan är hur ball man känner sig under resterande tio månader av året då det inte är solsken och badbrallor för hela slanten.
Utan att känna dig personligen så vill jag nog säga att en Rad skulle passa herrns stil perfekt.
Åtta dagarsverket är ju sjukt cool också!
Gillar verkligen 630, men frågan är hur ball man känner sig under resterande tio månader av året då det inte är solsken och badbrallor för hela slanten.
Utan att känna dig personligen så vill jag nog säga att en Rad skulle passa herrns stil perfekt.
Åtta dagarsverket är ju sjukt cool också!
BättreKom just på att det här borde vara varumärkesbrott.
Jag ser den som ett fint komplement om man sedan tidigare har andra pannor.Om jag får argumentera lite så köper man väl inte många andra vittavlade (ex Explorer 2) bara som sommarklockor. Betänk att det fortfarande är en Panerai dessutom med oerhört bra förmåga att sitta på många olika band.
Nya Rolex smartwatch? Med alla tavlor som finns i produktkatalogen för alla modeller?! One watch to rule them all...