Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej Johan, beroende på kvalité och pris, jaTack @EPL89 för att du delade med dig av din bravurvecka!
Hade du valt scandinavia med en metallänk framför läder om detta fanns?
Med vänlig hälsning, Johan
Klockan har hittat fram till slätten. Bättre bilder kommer i dagsljus.Har klockan tagit semester?
Håller med! Var väldigt tyst under lång tid. Förutsatt att inte klockan haft semester och därmed inte varit hos KS-are på ett tag, vilket jag inte vet nåt omOch så vill jag passa på att ge en känga till de som deltagit i passarounden utan att yppa ett ord eller posta en bild i tråden. (Har detta gjorts i andra sociala medier så ber jag om ursäkt.)
När någon lägger ner tid på att tillhandahålla en klocka så här så tillhör det god sed att säga något om klockan och/eller posta en bild. Och har man inte tiden, så säger man det. Skärpning.
Tack själv för utförlig feedback - det uppskattas!Nu börjar min tid med klockan lida mot sitt slut. Tavlan är skön även om datumfönstret är för litet. Jag undrar hur den skulle se ut med en pointer date?
Jag provade att byta band eftersom jag aldrig haft snabb-stift förut. Vilken grej! Helt fantastiskt.
![]()
Det är kul att nedre halvan av boetten och utsidan av bandhornen är borstade. Tyvärr så är den inte borstad mellan bandhornen. Jag gissar på att detta är en kostnadskompromiss.
![]()
Summa summarum: Trevlig klocka, snygg tavla med fina guldfärgade index. Lite för stor skulle jag säga, men för den Daniel Wellington-bärande ungdomen tror jag att denna passar bra när de börjar utforska lite högre prisnivåer.
Stort tack till @Bravur för att jag fick prova klockan.
Grön BW003 på mesh skulle vara högt på min önskelista (om man får vara med på mer än en passaroundTack själv för utförlig feedback - det uppskattas!
Vi återkommer med fler passarounds - finns några speciella modeller som skulle vara intressanta?
Håller helt med dig!Och så vill jag passa på att ge en känga till de som deltagit i passarounden utan att yppa ett ord eller posta en bild i tråden. (Har detta gjorts i andra sociala medier så ber jag om ursäkt.)
När någon lägger ner tid på att tillhandahålla en klocka så här så tillhör det god sed att säga något om klockan och/eller posta en bild. Och har man inte tiden, så säger man det. Skärpning.