Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skateracer
Skateracer
Kör en sista film.
Tror jag..
Hehe snälltÅrets bästa inlägg
Hehe snällt
Haha man måste allltid göra sitt yttersta, oavsett vad.Erkänn att du vill ha Skyracern, jättemycket!?
Haha man måste allltid göra sitt yttersta, oavsett vad.
Säg att du älskar den, annars får du inte min röst, oavsett hur grymma dina filmer än må vara. SÄG ATT DU ÄLSKAR DENHaha man måste allltid göra sitt yttersta, oavsett vad.
JAG ÄLSKAR DENSäg att du älskar den, annars får du inte min röst, oavsett hur grymma dina filmer än må vara. SÄG ATT DU ÄLSKAR DEN
KUNGJAG ÄLSKAR DEN
Dåligt tryck i tråden, vart är colten nu?
Nästan rätt, vi var på Boule (och självklart vann den äldsta i företaget )Colten är hos @MaxAnd och tror det var på bowling i fredags
Tror inte det är ett straff eller val för att det är en budgetklocka. Är inte bandfästningen en "remake" eller flört på någon gammal lösning på typ modellens föregångare?Kört klockan på nato sen igår, sinnessjukt bekvämt med den låga vikten! Det funkar, och den lär inte ramla av, men det blir lite knöligt med de märkliga luggarna...
Edit: Här på 22mm, men även med 21mm strap blir det knöligt pga hålet i mitten.
Jag har verkligen svårt att se någon annan anledning till det här bandsystemet än att hindra användarna från att använda andra Breitlingstraps. Lite som ett straff för att man köpt budgetklockan?!
Dessutom borde linjal-gummit haft mm-märkning för att bli användbart...