• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround G-Steel GSTS110D-1A

Strindberg

Patek
2-Faktor
image.jpg
God Morgon!
 

Freddie L

Panerai
Åker snart från jobbet, vidare mot ICA-posten.

Om stjärnorna står rätt i förhållande till månen, Postnord lämnat paketet på riktigt och kassörskan har tid att hjälpa mig kommer det bli en actionbild ikväll! Stay tuned...
 

Freddie L

Panerai
Dagens actionfyllda aktivitet! (Har iofs varit på ICA, systemet och köpt julklapp till frugan i damklädesaffär, men det var dödsångest inte action.)
image.jpg
 
  • Like
Reactions: SdV

Freddie L

Panerai
Första utlåtandet.

Ingen vidare klocka att natta barn med! Den har någon slags ljusautomatik (som jag inte riktigt bemästrat) så rätt var det är lyser det upp i barnkammaren. Vilket ju förstås är till stor hjälp om man är fyra år och kämpar hårt för att hålla sig vaken...
 

Freddie L

Panerai
Visst finns den även med gummi? Tror ni att den skulle kännas smidigare då?
Jag vet inte om det gör så stor skillnad. Klockan är stor det går inte att trolla bort, men jag upplever den inte alls som det as den är enligt skjutmåttet. Tycker den känns rätt smidig faktiskt. Och det beror nog på att jag fått till länken på ett riktigt tight och bra vis. Lyckas man inte med länken kanske gummit kan hjälpa.
 
Topp