• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Samarbete Passaround med Bell & Ross och Krons

Hej. Ja paketet gick iväg den 19 december tyvärr har den inte hunnit fram till nästa person Eriksson. Personal i ica kassan kunde inte svara när paketet skulle anlända. Jag misstänkte detta då den ska långt och det är röda dagar .

IMG_1215.jpeg
IMG_1217.jpeg
IMG_1218.jpeg
IMG_1219.jpeg

Äntligen 😊 första intrycket är mycket bra, härlig handledsnärvaro utan att jag upplever den topptung. Lagomt ”blingig” med fasetteringarna utan att vara vräkig, blir en intressant vecka

Coolt initiativ med en ”klämma hemma och testa” runda, hade ingen aning om att ni organiserade sånt här! Påminner starkt om gamla goa dagar på EDC forumen när små tillverkare skickade runt prototyper eller en sån ”ta en sak, lämna en sak” kedjepaket skickades härs och tvärs över världen.

Den ser klart tjusig ut, blir väldigt nyfiken på hur tavlan beter sig i ordentligt ljus.
Får mig att tänka osökt på high-tech/framtidsgrejer från 30-40-50 tal, lite Dick Tracy (både serierna och filmen) för er som minns det.
Stilen hade inte känts som en matchning för mig men det är ju irrelevant på det stora hela.

Coolt initiativ med en ”klämma hemma och testa” runda, hade ingen aning om att ni organiserade sånt här! Påminner starkt om gamla goa dagar på EDC forumen när små tillverkare skickade runt prototyper eller en sån ”ta en sak, lämna en sak” kedjepaket skickades härs och tvärs över världen.

Den ser klart tjusig ut, blir väldigt nyfiken på hur tavlan beter sig i ordentligt ljus.
Får mig att tänka osökt på high-tech/framtidsgrejer från 30-40-50 tal, lite Dick Tracy (både serierna och filmen) för er som minns det.
Stilen hade inte känts som en matchning för mig men det är ju irrelevant på det stora hela.

Nu börjar det vara dags för mig att lämna vidare pinnen till nästa man på tur. PING @BorisTheSpider, Min summering av bekantskapen är väldigt bra, finns egentligen bara en sak som stör mig och det är att jag inte får till justeringen på bandet. Antingen i tightaste laget eller för lös. Men i det stora hela så är jag helnöjd över klockan

Tack KS för möjligheten att delta och få prova!

Senast ändrad:
Sådär nu har vi umgåtts i några timmar och första intrycket är riktigt bra. Mycket skön på armen och bärs mindre än jag trodde innan då jag sitter på fågelben till handleder. Men det funkar tycker jag.
Körde den i timegraphern ett tag och resultatet ses nedan.
I helg ska vi på fest och nästa vecka ska vi visa upp oss i Danmark.

IMG_4912.jpeg

IMG_4911.jpeg

Första intrycket är bra! Definitivt charmad.

Gillar det boxiga utseendet men var rädd för att den skulle bäras klumpigt. Känslan är tvärtom, lätt och fin på gummit, tunn och följsam. Gummit känns riktigt bra också, får se om spännet skaver som andra har skrivit, inget jag känner än så länge iaf.
21608.jpg
21609.jpg
21610.jpg

Tillbaka
Topp