Om klockan ligger hos posten hela veckan är det väl svårt att göra uppdateringar?Jovisst, röda dagar... Kan vara så, men de behöver ju inte påverka uppdateringarna i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om klockan ligger hos posten hela veckan är det väl svårt att göra uppdateringar?Jovisst, röda dagar... Kan vara så, men de behöver ju inte påverka uppdateringarna i tråden.
Okej... Gick den inte iväg 19:e så händer det antagligen inte så mycket under helgen hos PostNord. ...Och nästa på listan ska hinna hämta hos ombudet.Om klockan ligger hos posten hela veckan är det väl svårt att göra uppdateringar?
Vi får väl fråga igen @Matte222 - är klockan skickad till näste man?Okej... Gick den inte iväg 19:e så händer det antagligen inte så mycket under helgen hos PostNord. ...Och nästa på listan ska hinna hämta hos ombudet.
...Men generellt, så ska en passaround rulla på med lite tempo.
Såja, snyggt!![]()
![]()
![]()
![]()
Äntligenförsta intrycket är mycket bra, härlig handledsnärvaro utan att jag upplever den topptung. Lagomt ”blingig” med fasetteringarna utan att vara vräkig, blir en intressant vecka
Coolt initiativ med en ”klämma hemma och testa” runda, hade ingen aning om att ni organiserade sånt här! Påminner starkt om gamla goa dagar på EDC forumen när små tillverkare skickade runt prototyper eller en sån ”ta en sak, lämna en sak” kedjepaket skickades härs och tvärs över världen.
Den ser klart tjusig ut, blir väldigt nyfiken på hur tavlan beter sig i ordentligt ljus.
Får mig att tänka osökt på high-tech/framtidsgrejer från 30-40-50 tal, lite Dick Tracy (både serierna och filmen) för er som minns det.
Stilen hade inte känts som en matchning för mig men det är ju irrelevant på det stora hela.
Finns det ens nån sol i Luleå så här årsSka försöka fånga några sol/ljus bilder på urtavlan när tillfälle ges.![]()
Ha ha ha man får passa på den halvtimmen den syns…Finns det ens nån sol i Luleå så här års![]()
Den är riktigt läcker tycker jag
Grym klocka... Och en extraNä men det fanns ju en snygg baksida också. Wow![]()
![]()
Där finns definitivt en del, främst på spännet, kollingsbitarna mellan gummi och case, tar lite bilder när dagsljuset kommer om sådär en miljon timmarNu när klockan snurrat runt i ungefär två månader: hur har det blivit med repor/skav framförallt på de polerade ytorna? @Flipparn