• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround och Paketöppning: Longines Legend Diver.

Nu har vi lirat basket
image.jpg

Ser mycket bra och lovande ut! I och med fakepatina på urtavlan (för det är det väl?) så passar bandet väldigt bra!

Ser mycket bra och lovande ut! I och med fakepatina på urtavlan (för det är det väl?) så passar bandet väldigt bra!
Skulle nog inte påstå att det är fakepatina, utan en mer gräddvit färg på index (och väldigt lite lume som är i något annan nyans). Men kan förstå om det ser så ut på bilder!

Måste säga att bilderna inte riktigt gör den rättvisa! (Eller så är jag extremt dålig fotograf... tror mest på det sistnämnda) DOCK! Tycker jag att de kunde kapat av bandhornen någon mm.. Jag har inga hulk-handleder men ligger runt 19-19,5 och den känns för lång för mig.. Kan dock vara för att jag är van vid min exp2 på 40mm..

Tillbaka
Topp