Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!Ursäkta alla fördröjningar med röda dagar och sådant. Men idag skickas klockan iväg till näste man på listan. Jag känner mig lite snäll så jag skickar med mitt länkförkortnings/längningsverktyg och en sats att göra det på
Yes! ÄntligenNu blev det bråttom till posten!
Snyggt där!Första intryck. Rejäl pjäs, det känns att den sitter på armen. Gillar att länkarna sitter med skruvar dock så behövde jag inte korta ned den något. Det blåa är väldigt subtilt och ser mer svart ut. Är ledig imorgon så då får jag se den i dagsljus. Här kommer första wristshoten
Snyggt!Härligt väder på hundpromenaden!
Snyggt!Hänger på armen idag också.
Tyvärr ingen sol idag heller.
Lite Lunch-KS-surf.
Klart den ska vara på!Hänger på armen idag också.
Tyvärr ingen sol idag heller.
Lite Lunch-KS-surf.
Det är ju en ”beater” efter alltKlart den ska vara på!
Framåt maj, när den dyker upp hos mig, så ska jag iaf försöka mig på konststycket att endast använda Orisen, -och varje dag.
Samma här :/ eller ja, jag flippar alldeles för mycket.Visst är det @TobiasD , men jag är en byter.
Ser verkligen fram emot att få uppleva tavlan i solljus själv, vilken lyster! Kronan ser rejäl ut, något jag inte tänkt på tidigare. Hur upplever du den?Passa på och njut av solen nu, det blir troligtvis enda gången ni ser den på ett tag!!
Ser verkligen fram emot att få uppleva tavlan i solljus själv, vilken lyster! Kronan ser rejäl ut, något jag inte tänkt på tidigare. Hur upplever du den?