Crane
Silver
Tack för fin feedbackVälskrivet och underhållande! Och dina skarpa bilder med bra ljussättning har bara ökad lusten till att själv få prova den. Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för fin feedbackVälskrivet och underhållande! Och dina skarpa bilder med bra ljussättning har bara ökad lusten till att själv få prova den. Tack!
Tack! Klockan går på utlottning, så ingen stress
Trevligt var ordet!Sådär då var klockan i mina händer efter en mycket trevlig fika med @Crane
Också mycket imponerad av klockan och skall försöka skriva så mycket jag kan här även om jag inte kommer kunna mäta mig med tidigare bilder och content så börjar jag med att bifoga en bild från fikan där mycket klocksnack hanns med!![]()
Riktigt roligt att denna passaround även kan föra oss KSare samman. Hoppas att du får en bra vecka med Gaaran @Enrico!Sådär då var klockan i mina händer efter en mycket trevlig fika med @Crane
Också mycket imponerad av klockan och skall försöka skriva så mycket jag kan här även om jag inte kommer kunna mäta mig med tidigare bilder och content så börjar jag med att bifoga en bild från fikan där mycket klocksnack hanns med!![]()
Jag tycker att finishen på denna är så sjukt bra. Som du säger, tavlan är grym!Avslutar dagen med en closeup! Mycket imponerad även av klockan, otroligt go textur i tavlan måste jag säga!
Hoppas på att kunna ta lite bilder i dagsljus under morgondagen men kan bli svårt i Januari månad! Mer updates kommer
![]()
Jag håller med gällande Natot! Jag skulle gärna ha ett gäng såna till min Seiko 7548. Ska kolla om dessa går att köpa!Dagens update!
fortfarande mycket imponerad av klockan även om jag ej lyckats ta några bra bilder i solljus!
Dock analyserat Natobandet rejält!
Gillar Nato sen innan men detta är helt klart next level!! Sydda kanter och extremt tunt vilket är nice! Bättre än alla andra Nato inklusive omegas som jag testat![]()
![]()
![]()
Aldrig sett innan du visade. Mycket bra infoVisade @Crane en annan typ av vikning av natobandet som syns bra när man kör en wristroll, men går ej posta videos här tror jag ej så skickar en länk till min klock IG så får den också lite reklam:
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Wow! Det där missade jag helt när jag hade den.svårfotad detalj men seiko loggan är riktigt fin i verkligheten de måste ni alla spana in när ni får den på handleden
![]()
Jaha, ska se om jag kan ta en bild genom en lupp ikväll brukar kunna bli cooltWow! Det där missade jag helt när jag hade den.
Tack för en riktigt bra vecka @Enrico, det har varit roligt att följa!En sista kväll att sitta och analysera innan den imorgon åker på posten till @A.Edfalk som jag har höga förväntningar på fotandet jämfört med mitt amatörjobb
avslutar med att analysera baksidan där texten är något svårläst men löjligt svag för en open caseback så för mig är de en vinnare!
Tråkigt att skiljas från klockan men har fortfarande hoppet om att vinna tillbaka den när detta är slut
stort tack @Staafen för detta arrangemang och hoppas mitt analyserande varit något kul att följa
OBS: spana in det röda söndags datumet på klocka
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska bli spännande att få prova en vecka och kul att få fota denna coola klocka. Ska leta fram alla mina Naruto prylar jag har inför kommande vecka!En sista kväll att sitta och analysera innan den imorgon åker på posten till @A.Edfalk som jag har höga förväntningar på fotandet jämfört med mitt amatörjobb
avslutar med att analysera baksidan där texten är något svårläst men löjligt svag för en open caseback så för mig är de en vinnare!
Tråkigt att skiljas från klockan men har fortfarande hoppet om att vinna tillbaka den när detta är slut
stort tack @Staafen för detta arrangemang och hoppas mitt analyserande varit något kul att följa
OBS: spana in det röda söndags datumet på klocka
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina bilder!Då var det min tur med denna fantastiska pjäs. Fler bilder kommer under kommande dager, dessa är bara tagen lite snabbt i riktigt dålig belysning.
Lite kort om first impressions:
Jag förstår vad som har sagts tidigare om att natot är riktigt skönt!
Tavlans struktur är helt fantastisk och paketeringen är ruggigt cool.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjuka bilder!Då var det min tur med denna fantastiska pjäs. Fler bilder kommer under kommande dager, dessa är bara tagen lite snabbt i riktigt dålig belysning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina bilder!
Tack så mycket!!Sjuka bilder!![]()
Riktigt bra bilder!Då var det min tur med denna fantastiska pjäs. Fler bilder kommer under kommande dager, dessa är bara tagen lite snabbt i riktigt dålig belysning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Såg att flera var före mig, men jag kan inte låta bli: fantastiska bilder! Det väcker ett klassiskt (och välbekant) habegär.Då var det min tur med denna fantastiska pjäs. Fler bilder kommer under kommande dager, dessa är bara tagen lite snabbt i riktigt dålig belysning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt bra bilder!![]()
Tusen tack!Såg att flera var före mig, men jag kan inte låta bli: fantastiska bilder! Det väcker ett klassiskt (och välbekant) habegär.![]()